Dixon. Kan gå med til, at de fleste offensive folk nok ikke havde fulgt med retur meget bedre. Men jeg nægter at tro på at der er mange andre der havde været sløset nok til at stå som bagerste mand, når City er på bolden i sådan en situation. Vores forsvars linje havde jo faktisk ramt rigtig hver eneste gang indtil da, og så tænker jeg det må være RIGTIG frustrerende som bagkæde, at det er højrekanten der pludselig står dernede og piller næse.