Snak

Mere indhold efter annoncen
@Mounircf

En af Serie A´s bedre og mest spændende spiller sidste sæson. Vandt også prisen årets forsvarsspiller i ligaen. Kan spille wingback og regulær back, stærk med begge fødder og nærmest skræddersyet til Alonsos system. Han bliver også beskrevet som en Alonso signing, som også vurderer ham højt.

Spørgsmålet er selvfølgelig altid (specielt fra Serie A/Bundesligaen) hvor hurtigt de kan vende sig til tempo og fysik i PL. Men kvalitet har han masser af.

Men igen, selv hvis Chelsea bliver enige med Atalanta, hvilket de virker til at blive lige om lidt. Så venter man stadig på Palestras beslutning.
Palestra skulle hvis være tilbudt omkring 100k - 120k i løn, som hvis er det dobbelt i forhold tilbud fra Inter?

Mon ikke det betyder man kigger kraftig på interessent omkring Gusto.

EDIT: Tak Vince så ca 100k
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
@KO
Di Marzio skrev således. :)
The London club has offered him DOUBLE the salary compared to Inter (€5m per year+bonuses compared to €2.5m per year)


Mon ikke det betyder man kigger kraftig på tilbud på Gusto.

Det må absolut betyde at Gusto er på vej videre. Lyder også til at flere klubber er interesseret i ham. Tror faktisk at Inter blev nævnt som en af dem tidligere, så måske de går videre til ham hvis Palestra vælger os?
Vores bud skulle være på €55m (€5m højere end Inters) og Atalanta får eftersigende også presset en videresalgsklausul ind i den. Klubberne skulle være tæt på en aftale.

Og nu bliver Malo Gusto rygtet til City/Maresca. XD
Skulle vi for fanden ikke få kigget seriøst på den RCB, så Colwill kan få noge5 kvalitet ved siden af sig … vi er ekstremt tyndt besat på den post

Men fint hvis man kan bytte gusto med lidt omtanke under hjelmen, selvom hans motor har været en fordel

Og vi betaler jo næsten ikke for meget for meget for ham 🥳🙀🤣
https://www.transfermarkt.com/marco-palestra/profil/spieler/895937
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Mere indhold efter annoncen
Annonce
I bliver jo yngre og yngre ligner det. Hvor er de her erfarne spillere henne i blev lovet? :)
Er det Lacroix?

@Vince
Nu skriver du det og jeg har ikke rigtigt læst med herinde i et stykke tid, men er det kommet frem hvad Alonsos system præcist er? Her er jeg jo selvsagt mest interesseret i om det er 343 eller 433, men måske højrebacken er stort set samme type uanset hvad siden du skriver sådan?

Gusto slog mig faktisk også som en spiller skræddersyet til en tonser wingback. Mere end nuværende version af James hvilket måske indikerer 433.
Manchester United Brøndby IF
Tak for info Vince.

Vi siger selvfølgelig ikke nej hvis det er en god opgradering i forhold til Gusto.

Vildt hvis gusto kommer til City. Kæmpe skridt op. Det synes jeg egentligt ikke Gusto er god nok til, men dejligt hvis Maresca vil have det vi ikke vil have mere. I øvrigt spændende og se hvordan Maresca klare sig i city hvor der jo forventes titler konstant med det samme.
@Wise

Det lyder til man arbejder på det, hvor Lacroix skulle være en af main targets. Det ville i hvert fald være en kvalitets signing imo. :)

@Deebo

Eftersom vi er kædet sammen med spillere som Palestra, Cambiaso, Carrera og Araujo, kan man nok godt nu vurdere at Wingback/3-back kommer til at spille en vigtig rolle næste sæson. Men tror vi kommer til at se noget variation i form af 343 og 433. :)

Gusto slog mig faktisk også som en spiller skræddersyet til en tonser wingback. Mere end nuværende version af James hvilket måske indikerer 433.

Jeg vil alle dage tage WB James over WB Gusto. Og ift Wingback, virker Palestra som en opgradering fra Gusto på alle tænkelige måder. Gusto er simpelthen en low IQ spiller og har været en af de værste når det kom til boldtab og placeringsevne i begge ender. Niveauet har været så lavt hos ham og kostet så meget, at det er svært for mig at se Chelsea beholde ham oven på den sæson.

Må bare erkende jeg er enormt glad for denne signing (hvis det sker!). Ud over at det er Marco Palestra, så indikere det tydeligt man bevæger sig væk fra Gusto, som holdet har brug for IMO.
@Vince
Hmm okay man kan jo også sige at i har så mange spillere at i jo nærmest har en 20 spillere der er bedst i hver formation sikkert ;)

Mente at James ikke længere virker som wingback typen der tonser op og ned af kanten som dengang ham og Chilwell var så gode. Udover at hans krop nok heller ikke har godt af sådan en rolle, så kunne jeg sagtens se ham blive sådan en RCB/RB hybrid lidt ala det Shaw var hos United.

Omkring Gusto har jeg ikke den store holdning til om han er god nok eller ej. Han virkede bare som et bedre fit på en WB. Omvandrende hjerneblødninger er dog pisse irriterende så hvis det er årsagen giver det god mening.

Må bare erkende jeg er enormt glad for denne signing (hvis det sker). Ud over at det er Marco Palestra, så indikere det ret tydeligt man bevæger sig væk fra Gusto, som holdet IMO har brug for.
Havde aldrig hørt om ham før Fabrizio begyndte at spamme ham til Inter må jeg indrømme, så aner ikke hvor god han er. Jeg er personligt blevet lidt iffy overfor Serie A spillere efter Uniteds seneste køb derfra (Ederson inkl.) og så har jeg også en bekymring omkring italienske spillere i England, men der er der jo trods alt nu et par succeshistorier i Tonali og Calafiori i hvert fald.

Tillykke med ham uanset hvad. Det er sgu skønt når ens klub henter spillere man har et godt øje til :)
Manchester United Brøndby IF
Vi har et godt øje til dig Deebo … er du på en fri transfer og Delap 2.0 … så kom frisk
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Annonce