@Deebo
Kunne godt forestille mig at James rolle vil variere meget under Alonso. Type mæssigt er han jo nærmest en perfekt spiller for ham, da han kan køre Wingback, HB og HCB.
Og har det selv lidt sådan ift Serie A spillere, selvom vi har haft et par gode spillere derfra ikke så længe siden. Serie A og specielt Bundesligaen er jeg ret skeptisk overfor, hvorfor jeg egentlig også er glad for vi ikke prøver at smide 100m+ efter Diomande. Bliver sikkert god, men vi har brændt os for meget på "gode" Bundesliga spillere. :)
Og vi har altså ikke hentet Palestra endnu. Så dont jinx. :D
Kunne godt forestille mig at James rolle vil variere meget under Alonso. Type mæssigt er han jo nærmest en perfekt spiller for ham, da han kan køre Wingback, HB og HCB.
Og har det selv lidt sådan ift Serie A spillere, selvom vi har haft et par gode spillere derfra ikke så længe siden. Serie A og specielt Bundesligaen er jeg ret skeptisk overfor, hvorfor jeg egentlig også er glad for vi ikke prøver at smide 100m+ efter Diomande. Bliver sikkert god, men vi har brændt os for meget på "gode" Bundesliga spillere. :)
Og vi har altså ikke hentet Palestra endnu. Så dont jinx. :D