Snak

Mere indhold efter annoncen
@Wise
Ift snakken angående ny CB.

🚨 Chelsea are expected to commence talks with Crystal Palace over the signing of Maxence Lacroix soon. The centre-back is high up in their thinking this summer.

Lidt rygter om vi er klar til at smide et bud på omkring £50m efter Lacroix. CP vil helst ikke af med ham, så bliver nok dyr.

🚨 Chelsea new signing Geovany Quenda is set to travel to London on Saturday. Contacts within Quenda’s camp describe a ‘no days off’ mantra, with the winger spending hours every day working with his personal trainer. The 19-year-old is ready to hit the ground running after cutting short his pre-season to make a big impression on new Chelsea boss Xabi Alonso. (@kierangill_DM)


Alt hvad man læser omkring Quenda og hans genoptræning sidste sæson samt sommer, giver indtryk af et stortalent med hovedet skruet godt sammen. Der er virkelig noget høj arbejdsmoral i ham. Har i sin genoptræning fået bygget noget muskel på kroppen til når han kommer til Premier League. Skærer ned på ferien og starter preseason tidligt. Det starter godt med ham. :)
🚨🔵 EXCL: Trevoh Chalobah can leave Chelsea this summer and Como send initial official bid for the centre back.

🇮🇹 Understand Inter have also looked at Chalobah among centre back options. English CB focused on World Cup but UCL clubs keen.


Bliver nok desværre sommeren hvor han endelig sælges. Havde ellers gerne set ham blive som bredde spiller.
Takker Vince Romano 👏👏😘
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Bliver nok desværre sommeren hvor han endelig sælges. Havde ellers gerne set ham blive som bredde spiller.


Det bliver dejligt endelig at komme af med Chalobah.
Endnu bedre hvis det også lykkedes, at slippe af med Gusto.

Jeg håber tilgengæld det lykkedes at hente Maxence Lacroix ind. Han er ikke en top topspiller, men fra den hylde man kan hente fra, er han en solid spiller.
Nu kom Matt Law og Romano også på banen. Håber virkelig man kan lukke Lacroix. Af de targets der er blevet nævnt er han by far den CB jeg helst så ved siden af Colwill. De to ville passe perfekt sammen både i en 4-back og 3-back. Det er imo den vigtigste signing denne sommer.


🚨 BREAKING: Chelsea prepare to advance interest in Maxence Lacroix.

Crystal Palace are expecting a bid from Chelsea and could part fund the move by selling Chalobah to Como. (@Matt_Law_DT)


🚨 🇫🇷 JUST IN: Chelsea have started contacts with Lacroix, and Lacroix would open doors to Chelsea, he’s interested! I will tell you more soon. Chelsea and Crystal Palace have good relationship, also with his agent. (@FabrizioRomano)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeps som du skrev for 40 minutter siden så begynder det at tage form.

🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Chelsea 𝐀𝐃𝐕𝐀𝐍𝐂𝐄 to get new centre back with 𝐌𝐚𝐱𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐋𝐚𝐜𝐫𝐨𝐢𝐱 on top of the list! 🔵🇫🇷

Initial approaches already made and 𝐃𝐄𝐀𝐋 𝐎𝐍 - Lacroix is in higher position on Chelsea list than Jacobo Ramón and more.

The French defender would be open to the move with talks about to start and develop soon, Chelsea are already on it.

𝑭𝑰𝑹𝑺𝑻: 𝐏𝐀𝐋𝐄𝐒𝐓𝐑𝐀. 𝑵𝑬𝑿𝑻: 𝐋𝐀𝐂𝐑𝐎𝐈𝐗. 🔥👀
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech
Det er altså god business at man lige snupper Marco Palestra, foran alle konkurrenterne - ham troede jeg at Liverpool ville snuppe. Han er vel en af verdens største back-talenter - klart en af de bedste forsvarsspillere i Italien i sidste sæson, han er simpelthen en suveræn spiller - det er i mine øjne sindsygt at vi kan få ham, uden at have meget at tilbyde i næste sæson, udover penge. Hold op en transfer.
Og kan vi så lige få Premier League-proven Maxence Lacroix oveni, så vi altså bare allerede meget langt i forhold til defensiven. Sikke nogle spillere vi får!! Håber stadig på en premium-signing til angrebet. Hvor vi vel af de "bix six" er klart svagest besat.
Prøvede en anden PL-draft version her: https://38-0.io

Endte på 33-5-0 med 104 point og Ronaldo som MVP… men stadig ikke 38-0. At gå ubesejret gennem sæsonen og stadig føle man har smidt det væk, er meget fodbold.
🚨 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Marco Palestra deal has been 𝐒𝐈𝐆𝐍𝐄𝐃 as Chelsea new wing back lands in London 🔵✈️
Palestra will undergo his medical and sign in as new Chelsea player over the weekend — Atalanta to get fee around €55m.
Initial medical booked on Friday then time to sign contract at Stamford Bridge valid until 𝐉𝐔𝐍𝐄 𝟐𝟎𝟑𝟐 plus option until 𝟐𝟎𝟑𝟑.
𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐠𝐨, 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐢𝐫𝐦𝐞𝐝
❤️ Klubber: - Real Madrid (1994) - Chelsea (1993) - Raúl / M.Laudrup / I.Casillas / R.Carlos / S.Ramos / C.Ronaldo / C.Makélélé / F.Lampard / A.Cole / M.Essien / G.Zola / D.Drogba / N.Matic / J.Terry / B.Ivanovic / E.Hazard / N.Kante / P.Čech

🚨 🇫🇷 BREAKING: Crystal Palace central defender Maxence Lacroix is expected to join Chelsea for a fee of about €55million after the 2026 FIFA World Cup. (via @lequipe)


Ikke noget bekræftet af de "store" journalister (endnu), men ville være en klasse signing! Håber man kan lukke den hurtigt.
Annonce