Snak

Mere indhold efter annoncen
Klassemål til 2-0.
Hvordan fuck var der strafe til Ronaldo der??????
Han bliver blokeret og får et skulderskup og falder?????
tæt på 3-0. Ham Angelino er godt nok god.
1887
Ole on the wheels
Hahah Wan Bissaka verdens bedste defensive back, min bare r**.. Manden løber rundt som en hovedløs kylling! :-D
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De spiller sgu godt Leipzig. Virkelig god boldomgang.
Wow, Istanbul udvandrer på grund af angivelig racistisk opførsel af fjerdedommeren.
Hvad sker der i Psg-kampen?

Spillerne er skredet???
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Mr p Ness, måske fordi klovnen fra Barca både bruger skulder men også begge arme ud og blokerer vejen
la vecchia signora
De tyrkiske? Ved ikke om det er pga. dommeren.
Annonce