Janus: shiit son. Vildt at nogen mennesker stadig har en hjerne fra 1800 tallet
la vecchia signora
Demba Ba mener 4. Dommeren kalde ham ´Negro´ hvorefter han fik det røde kort for protester.
Ja jeg er barca fan, og jeg kommentere på kampene ligesom alle andre? Hvad er der galt med det. Er det pludselig et krav at det skal være objektivt på forummet? Anede jeg ikke.