Du er sgu velkommen til at flyde over med holdninger herinde i denne tråd ofr min skyld, Mr p Ness.
Folk har alligevel en eller anden for for tilhørsforhold alligevel. Fx holder jeg som udgangspunkt altid med tyske hold i CL, og det har sgu aldrig holdt mig væk fra at kommentere herinde i denne tråd.
Jeg bilder mig selv ind, at når blot jeg er bevidst om, at jeg har et bias, at så kan jeg kompensere for det.
Folk har alligevel en eller anden for for tilhørsforhold alligevel. Fx holder jeg som udgangspunkt altid med tyske hold i CL, og det har sgu aldrig holdt mig væk fra at kommentere herinde i denne tråd.
Jeg bilder mig selv ind, at når blot jeg er bevidst om, at jeg har et bias, at så kan jeg kompensere for det.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o