eg er uenig i dette. Der var da også andre sorte på den bænk. Han kunne eksempelvis også have sagt "nr. to fra højre", hvis det var tilfældet.
Han kunne også have sagt ham der har størrelse 43 i sko og så måtte dommeren selv redde den ud, men der er ligesom en fodboldkamp der skal afvikles. Desuden er det jo sjældent dem på en fodboldbænk sidder helt stationært det samme sted i 90 minutter.
Han beskriver Webo på sit eget sprog til en landsmand, tydeligvis uden ond intention, men sådan dommerens arbejde bliver lettere at effektuere.
La prende Vecino.