Snak

Mere indhold efter annoncen
@ Cfever

Men der må simpelthen være en nedre grænse for hvor biased ens indlæg kan være.


Hvem sætter den grænse?

I øvrigt tænker jeg ikke, at man bør angribe manden, når man kan forholde sig til bolden - alternativt kan man også bare lade den trille.


https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Skandaløst hvis det mål bliver udslagsgivende for United.
Sikke en farce.
Hvor er han dog en ringe dommer, ham gutten i Leipzig - United.

Og VAR giver jo slet slet ikke mening.

Pinligt!
De har afskaffet VAR i Leipzig i aften?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hold nu kæft en ringe dommerstand der er over hele linjen i United kampen..
Bliver VAR ikke brugt i United kampen eller hvad sker der
Du skulle ikke have lyttet til mig, Tue! Det ender sgu nok med et X. Sorry!
Latterligt United kommer tilbage i denne kamp
Brøndby og Chelsea
@ Hodja

Og VAR giver jo slet slet ikke mening.


VAR skal jo kun gribe ind, hvis der er tale om en klar fejldon, og hvis dommeren dømmer den, og den kan dømmes (om end tynd), så skal VAR jo ikke omstøde.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Annonce