@ Cfever
Hvem sætter den grænse?
I øvrigt tænker jeg ikke, at man bør angribe manden, når man kan forholde sig til bolden - alternativt kan man også bare lade den trille.
Men der må simpelthen være en nedre grænse for hvor biased ens indlæg kan være.
Hvem sætter den grænse?
I øvrigt tænker jeg ikke, at man bør angribe manden, når man kan forholde sig til bolden - alternativt kan man også bare lade den trille.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o