Zacha - du siger alt jeg ville skrive. Det er en skandale!
Snak
tirs 8. dec 2020
Synes lidt det ligner, at den rammer Maguire i hovedet og ikke armen.
Liverpool FC og New Orleans Saints
tirs 8. dec 2020
Hvad laver VAR rummet?
Det er skummelt med 2 mål, hvor det ene er ekstremt billigt og det andet er ulovligt.
Det er skummelt med 2 mål, hvor det ene er ekstremt billigt og det andet er ulovligt.
tirs 8. dec 2020
Det er vel bare Uniteds sæson i en nøddeskal - halve indsatser, tvivlsomme mål og straffespark ... men de hænger på, det må man give dem
tirs 8. dec 2020
Prøver dommerne af underminere VAR?
Det er da korrupt at ingen af de sager bliver kigget igennem..
Det er da korrupt at ingen af de sager bliver kigget igennem..
tirs 8. dec 2020
Ja, men hvis det bifaldes, så passer det vel også ind, og så skal vedkommende vel ikke bare henvises - det bestemmer vedkommende jo selv.
Du læser hvad jeg skriver som fanden læser Biblen. Jeg skriver "nogen", det bliver jo ret hurtigt tydeligt om der er et flertal, der bifalder eller er imod. I dette tilfælde er det tydeligt at flest er imod. Sandsynligvis fordi denne "neutrale" tråd, ville blive et cirkus uden lige hvis alle smed deres biased indlæg herind - derfor er der klubtråde.
At man kan vælge at argumentere for det modsatte end det påståede - alternativt at ignorere indlægget.
Jeg argumenterer for at han skriver sine indlæg, der hvor de hører til.
Man behøver ikke at gå efter en brugers motiver.
Jeg har heller ikke gået efter hans motiver for jeg er ligeglad med dem.
We know what we are
tirs 8. dec 2020
Som neutral for det skal man jo være herinde så synes jeg Leipzig fortjent vinder. Hvis United havde udlignet så synes jeg ærlig talt at Leipzig skulle have sagsøgt VAR.
1887
tirs 8. dec 2020
@ hausser
I United-kampen?
VAR meddeler jo dommeren, hvis der er noget, som de mener, at han skal se. Det har de vel bare ikke gjort i nogen af de sager, der du henviser til?
Korrupt er et noget voldsomt ord, hvis det nu bare forholder sig sådan.
Prøver dommerne af underminere VAR?
Det er da korrupt at ingen af de sager bliver kigget igennem..
I United-kampen?
VAR meddeler jo dommeren, hvis der er noget, som de mener, at han skal se. Det har de vel bare ikke gjort i nogen af de sager, der du henviser til?
Korrupt er et noget voldsomt ord, hvis det nu bare forholder sig sådan.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o