Snak

Mere indhold efter annoncen
Så døde Busquets. Det plejer han gerne gøre i de her CL-opgør.


Nu fik han jo ret beset en hånd i ansigtet, lad nu vær med at jagte en tabloid overskrift.
Men var det nok til at lægge sig ned i vanlig Busquets-stil og fremtvinge noget, som ikke var der?

Han blev ramt, men værre var det ikke.
Men var det nok til at lægge sig ned i vanlig Busquets-stil og fremtvinge noget, som ikke var der?

Han blev ramt, men værre var det ikke.


Hvis jeg havde fået smidt sådan en hånd i masken på den måde der i serie 6 havde jeg nok også lagt mig. :)
Jeg hader Busquets for det der. Kan slet ikke anerkende ham for det er han er god til

Paredes/Gueye/Verratti dominerer de letvægtere på Barcas midte
"Maradona good; Pelé better; George Best."
Bedre at give igen næste gang du står overfor ham :)

OT: Jeg synes, PSG var bedst i første halvleg. Jeg ser ikke så mange Barcelona-kampe som tidligere, men det er usædvanligt at se dem så passive i deres spil. De plejer være garant for presspil og boldbesiddelse.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg synes Gueye er sluppet lidt heldigt fra ikke at være sendt i bad her i første halvleg. Ellers en fremragende fodboldkamp hvor PSG har haft de største chancer.
Holder sindssyg høj klasse Verratti og Mbappe.
Der skulle Icardi sparke selv. Det ligner ikke ham at være så uselvisk.
Selv om Mbappe får fordelen, burde Pique have fået gult på efterbevilling. Han bremser trods alt en stor del af Mbappes fremløb ved at trække ham i trøjen.
Klassisk Alba at tude over et potentielt straffespark.

1-2 Mbappe.
Annonce