Snak

Mere indhold efter annoncen
Mbaps on fire.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Har ikke set Barca i et stykke tid, men intet nyt under solen åbenbart. Stadig lige så sejlende i defensiven som jeg husker dem
1-3 Moise Kean. Skarp frisparksindlæg.
1-3 Moyse Kean af alle.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Ej hvor er Barca i forfald...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Barca spillerne smider sig godt nok ved mindste kontakt.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Gerard pique, føj for helvede! Bliv dog på benene!!
Pinligt som Barca spillerne dramatiserer.. (jeg kigger på Jer, Pique og Busquets)
Det virkede i 2017, TheUnitedWay. Nu har de dog ikke Suarez længere.
Der er vel ikke så meget nyt under solen, udover at det nu tilsyneladende er deres primære offensive våben. Før havde de trods alt også teknisk angrebsfodbold.
Batman Close. London W12.
Annonce