Snak

Mere indhold efter annoncen
dummede sig er måske lige hårdt nok, men hvert fald en lille brainfart at en kamp mellem Milan og Inter ender med en sejr til Schalke
Manchester United siden Schmeichel det sagde hun også i går
Mon ikke kampen mellem Inter og Schalke blev spillet i Milan o.
Doh, jeg glemte et "o" i Milano.

Tak for opklaringen.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
men hvert fald en lille brainfart at en kamp mellem Milan og Inter ender med en sejr til Schalke


Han sagde kampen i Milan mod Inter...

OT: Fantastisk underholdning. Real er godt nok til at tale med - selv mod et utroligt svækket Schalke mandskab. Håber, at de spiller lige sådan på Campen. Så skal det nok blive godt.

Ronaldo viser tilgengæld, at klasse ikke fornægter sig. Han har ene mand reddet Reals røv i første halvleg og han kæmper virkeligt for det. Det må man bare lette på hatten for.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
jokes on me then
Manchester United siden Schmeichel det sagde hun også i går
Mere indhold efter annoncen
Annonce
HAhahaha

Nej, ret skal være ret - Milano hedder det på dansk, Milano er det!
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Er Max Meyer kun 19 år?
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Er Max Meyer kun 19 år?
http://lmgtfy.com/?q=max+meyer#
Så må det være det på Bernabeu.
Man skulle tro Real Madrid har fået en kollektiv depression - det virker helt vildt deprimerende deres spil, deres attitude og slappe nærkampe (på nær når diplomaten Pepe sender en Schalke spiller til fuld tælling ned i graven ved baglinjen

Og BUM - så scorede de sgu igen
1905-1955-1965-1970-1971-1997-1998-2000-2005-2006-2007-2009-2010-2012-2013-2015 “There is no pressure at the top. The pressure’s being second or third”. Stupidity most often arrives when someone tries to be a full-blown prick ...
Annonce