Snak

Mere indhold efter annoncen
http://lmgtfy.com/?q=max+meyer#


Var mest for at udtrykke overraskelse over det. Men pænt af dig på en dejligt usympatisk måde.

OT: Så bør den kamp være lukket.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Hvordan i al verden kan Real Madrid være så elendige i ligaen for tiden med den effektivitet, som de lægger for dagen?

Alternativt er forklaringen nok bare, at Schalke er på besøg.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Og ja, Max Meyer er kun 19 år, men er et gudsbenådet talent.

Fik sin debut for landsholdet sidste år før VM i en venskabskamp mod Polen.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Man kan godt se, at Pepe er den eneste normale start-ellever i den bagkæde.

Sikke en kasse!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Hvad er det her for en kamp?
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nå nå, lidt spænding endnu.
HOLD NU KÆFT en kasse!!!!
Kom så RDM
1905-1955-1965-1970-1971-1997-1998-2000-2005-2006-2007-2009-2010-2012-2013-2015 “There is no pressure at the top. The pressure’s being second or third”. Stupidity most often arrives when someone tries to be a full-blown prick ...
Will, kun to mål. Det er jo hvad du hele tiden har sagt.
3-5 er set før ...
1905-1955-1965-1970-1971-1997-1998-2000-2005-2006-2007-2009-2010-2012-2013-2015 “There is no pressure at the top. The pressure’s being second or third”. Stupidity most often arrives when someone tries to be a full-blown prick ...
Fantastisk kamp. kom så Schalke!
Annonce