Snak

Mere indhold efter annoncen
@ J.M.

Ja, jeg ved heller ikke lige, hvad der gik af mig.

Jinx pain train incoming: Stadig kun to mål
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Slap af, hvor Benzema sejler lol
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Han virker godt nok til at vær en knægt med krummer i ham Leroy Sane, han har sku haft en flot debut i CL.

Lidt ærgeligt Schalke er så ringe defensivt, ellers havde Real sku røget ud idag
Brøndby og Chelsea
Hold da kæft nogle forfærdelige "fans" Real Madrid har.... Pinligt.
You'll Never Walk Alone
"ind med Modric og hele stadion står op"

Så viser kamera lige et en håndfuld der står op og klapper mens resten sidder på deres flade ..
Nu har det jo aldrig været en forudsætning for bold.dks debat, at man ved hvad man taler om... > https://twitter.com/crackbaby1312/status/983805501262716929?s=21
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han virker godt nok til at vær en knægt med krummer i ham Leroy Sane, han har sku haft en flot debut i CL.


Og han er også kun 19 år! Ak dog, hvor den tyske ungdom dog blomstrer!
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Lidt ærgeligt Schalke er så ringe defensivt, ellers havde Real sku røget ud idag


Selv hvis det ikke lykkes for dem at klare den, så kan de rejse hjem med hovedet højt. Og Real må igen - uanset resultatet - undre sig over, hvad der foregår.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Har glædet mig meget til at se Isco i den form, mens Modric og Marcelo er på banen, bliver til flere mål til Real.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
Ancelotti må sidde på en vaklende trebenet taburet efterhånden ...
1905-1955-1965-1970-1971-1997-1998-2000-2005-2006-2007-2009-2010-2012-2013-2015 “There is no pressure at the top. The pressure’s being second or third”. Stupidity most often arrives when someone tries to be a full-blown prick ...
Nå nå, lidt spænding endnu.
Lidt?? Med det forsvarsspil Real disker op med er det da svært at forestille sig at Schalke ikke skulle lave 2-3 kasser mere. Hvor mange mål de selv laver bliver vel det afgørende.
Husk at lyset for enden af tunnelen kan være et modkørende tog!
Annonce