@ J.M.
Ja, jeg ved heller ikke lige, hvad der gik af mig.
Jinx pain train incoming: Stadig kun to mål
Ja, jeg ved heller ikke lige, hvad der gik af mig.
Jinx pain train incoming: Stadig kun to mål
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Han virker godt nok til at vær en knægt med krummer i ham Leroy Sane, han har sku haft en flot debut i CL.
Lidt ærgeligt Schalke er så ringe defensivt, ellers havde Real sku røget ud idag