Godt at se, at Schalke tør satse offensivt. Det ser ud til at Di Matteo endelig har fattet hvor stort et offensivt potentiale han råder over. Efter derby nederlaget mod BvB, hvor de blevet spillet ud af banen, har han måske fattet, at den ultra defensive stil ikke holder.
Man fatter jo ikke hvorfor han har bænket en spiller som Max Meyer i så mange kampe. En klasse træner bænker jo ikke sin bedste offensive spiller.
Man fatter jo ikke hvorfor han har bænket en spiller som Max Meyer i så mange kampe. En klasse træner bænker jo ikke sin bedste offensive spiller.
Nur der BVB --- Leuchte auf mein Stern Borussia