Snak

Mere indhold efter annoncen
Godt at se, at Schalke tør satse offensivt. Det ser ud til at Di Matteo endelig har fattet hvor stort et offensivt potentiale han råder over. Efter derby nederlaget mod BvB, hvor de blevet spillet ud af banen, har han måske fattet, at den ultra defensive stil ikke holder.

Man fatter jo ikke hvorfor han har bænket en spiller som Max Meyer i så mange kampe. En klasse træner bænker jo ikke sin bedste offensive spiller.
Nur der BVB --- Leuchte auf mein Stern Borussia
Takker, TheFischers - bedre end jeg troede.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
whoscored.com er en side, der er værd at bogmærke, hvis du er en statsnørd (som mig :D)
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Dibs på Meyer!
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Uchida med kun 10 minutters kamp til benene? Det bliver 10 minutters fuld spurt!
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ufatteligt, at Arbeloa stadig spiller forholdsvis regelmæssigt på det her Madrid-hold. Har aldrig brudt mig om ham og gør det stadig ikke - usympatisk og ikke god nok til det her Madrid-mandskab.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Så er der spænding! KOM SÅ!!!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Porto på 4-0 med 4 vilde mål. Specielt Casemiros til 3-0 er en ren perle.
Kom så RDM ...
1905-1955-1965-1970-1971-1997-1998-2000-2005-2006-2007-2009-2010-2012-2013-2015 “There is no pressure at the top. The pressure’s being second or third”. Stupidity most often arrives when someone tries to be a full-blown prick ...
Hold nu kæft, Ancelotti igang med et kollaps større end CL-finalen i 2005.
Annonce