Snak

Mere indhold efter annoncen
Klaas-Jan - Lækkert navn, fremragende spiller!
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Hold da kæft en kasse af huntelaar !
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Pepe kom for sent, ellers var hYntelaar blevet jævnet
Nu har det jo aldrig været en forudsætning for bold.dks debat, at man ved hvad man taler om... > https://twitter.com/crackbaby1312/status/983805501262716929?s=21
Porto på 4-0 med 4 vilde mål. Specielt Casemiros til 3-0 er en ren perle.


Craziness. Selvom Porto på papiret ligner en af de lettere 1/4-finaler for de fleste hold, så ser de godt nok stærke ud for tiden, og de kan sagtens drille mange af de store drenge.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Om ikke andet så er der trods alt gode point til koefficienten.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Havde Schalke ikke haft et så sovende forsvar i 2 situationer, så var de videre nu.

For fede fans de har de tyskere
Er du vimmer den kamp koger
1905-1955-1965-1970-1971-1997-1998-2000-2005-2006-2007-2009-2010-2012-2013-2015 “There is no pressure at the top. The pressure’s being second or third”. Stupidity most often arrives when someone tries to be a full-blown prick ...
Sløj og arrogant indstilling af Real.
Kom nu Schalke.
M i a S a n M i a
Det jo vanvittigt det her
Annonce