Snak

Mere indhold efter annoncen
Ærgerligt den ikke går ind !! Kom nu Schalke !
"plast bøjer sig ikke for passion. sådan er det bare!"
Scheisse man jeg troede lige den var der!
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Chancerne har de ihvertfald haft i hobetal.
Klasse kamp af Schalke
1905-1955-1965-1970-1971-1997-1998-2000-2005-2006-2007-2009-2010-2012-2013-2015 “There is no pressure at the top. The pressure’s being second or third”. Stupidity most often arrives when someone tries to be a full-blown prick ...
Kom så, head lortet ind!!
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Havde troet kampen var lukket da Modric kom ind, og så da også sådan ud en 10 min. tids, men Sane har været svært imponerende.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fantastisk kamp
Æv. De gav dem kamp til stregen og de gav os "neutrale" fans en fodboldoplevelse.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.
Kæft det ville være dejligt, hvis de arrogante spaniere var blevet slået ud. Nu må folk også lukke r.... med at tysk fodbold ikke har stærke hold udover Bayern og Dortmund.
Respekt Schalke, klasse af RDM og sikke dog en underholdende kamp ...
1905-1955-1965-1970-1971-1997-1998-2000-2005-2006-2007-2009-2010-2012-2013-2015 “There is no pressure at the top. The pressure’s being second or third”. Stupidity most often arrives when someone tries to be a full-blown prick ...
Meyer, Sane og Klaas-Jan var for mig kampens største nydelser.

2 unge talenter, der viser deres potentiale, og så en kanon gammel målræv, der bare ikke gider noget pis.
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Annonce