Snak

Mere indhold efter annoncen
Gronk siger vel det der indrammer RM ? Defensiv katastrofe

19 skud indenfor rammen, det var ikke lige forventet , mens kun 10 ikke ramte mål
Nu har det jo aldrig været en forudsætning for bold.dks debat, at man ved hvad man taler om... > https://twitter.com/crackbaby1312/status/983805501262716929?s=21
synd de ikke gik videre.
Fandme godt hakket ind af Huntelaar.

Årets bedste mål i CL.

https://www.youtube.com/…dQw4w9WgXcQ
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
@Halil

Helt enig, og videoen viser det med alt tydelighed. Så smukt.
Fandme godt hakket ind af Huntelaar.

Årets bedste mål i CL.

https://www.youtube.com/…dQw4w9WgX-cQ


Den gamle hollænder knaldede til læderet, så det sang!
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Den gamle hollænder? Han er 31!
Dette er en signatur.
Alt er relativt, Sir!

Da jeg første gange hørte om Klaas-Jan (da han blev topscorer for Apeldoorn), var jeg en alder, hvor man ikke kan huske tiden inden alt for tydeligt. For mig har han været med i en evighed!
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Hvad sker der i Madrid? Jeg har set hold på kløvermarken der havde et bedre koordineret presspil end Real i aften. Det er sjældent set sløjere på øverste klasse. De fik jo Schalke til at ligne Barcelona på steroider. Det er de ikke normalt.
KROENKE RAUS!
Hvad sker der lige for interviewet med Martins-Indi? "Hvordan var det at komme ind for en skadet Danilo?" to gange. Intervieweren burde have spurgt ind til kampen.
Hvis farven grå har en lyd, må det være Martin Jørgensens stemme.
Annonce