Øv rødt til Shakhtar. Så røg den smule spænding, der måske var.
Snak
ons 11. mar 2015
Straffe og rødt kort efter 3 minutter i München. Enten bliver Shakhtar kørt over, eller så bliver bussen parkeret og kampen dør.
"To defeat an enemy you must know them. Not simply their battle tactics, but their history, philosophy, art."
- Grand Admiral Thrawn
https://www.youtube.com/watch?v=48H34ukFe8g
ons 11. mar 2015
Costa-Luiz 1-0
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\"
Liverpool FC siden 1996. JFT97.
https://imgur.com/a/RJzhg
ons 11. mar 2015
Det straffe er klassisk Bayern. Ikke meget Götze ønsker at blive på benene. Tragisk når der dømmes "sidste mand" og spilleren ryger ud på den.
Redigeretons 11. mar 2015
Enig, Bosse1983.
En hård skæbne for Shakhtar, men ikke nødvendigvis forkert dømt.
Noget helt andet; det kunne være ret så interessant, hvis man havde et kamera til at følge Diego Costa konstant, da der typisk, for ikke at sige regelmæssigt, udspiller sig nogle tvivlsomme situationer med ham indblandet. Jeg tror, at det kunne være ganske underholdene, hvis man fik det hele med.
- Desuden ret så kedelig kamp på 3+.
En hård skæbne for Shakhtar, men ikke nødvendigvis forkert dømt.
Noget helt andet; det kunne være ret så interessant, hvis man havde et kamera til at følge Diego Costa konstant, da der typisk, for ikke at sige regelmæssigt, udspiller sig nogle tvivlsomme situationer med ham indblandet. Jeg tror, at det kunne være ganske underholdene, hvis man fik det hele med.
- Desuden ret så kedelig kamp på 3+.
København.
ons 11. mar 2015
Enig Bosse, men skridtet over til at skulle lade en dommer vurdere, hvornår en forseelse er værd nok til både straffe og udvisning, er satme svært at tage.
Evasive action, what a load of baloney. A dive is a dive!