Snak

Mere indhold efter annoncen
Man kunne vel håbe PSG laver en Schalke, de har vel spillerne til det. Chelsea vinder nok 1-0 på en dødbold, mens vi er faldet i søvn.
Wise Men Say...
Ja Foggy.
Jeg er ligeglad med hvem der går videre. Men for kampens skyld må PSG gerne lige komme foran.
En halv time uden et eneste forsøg fra begge mandskaber.
København.
Så døde den kamp også.

Måske lidt hårdt dømt.
København.
Rødt kort? Nej, vel.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sgu da ikke til rødt
haha gal en lorte dommer... hold kæft hvor er fodbold blevet et reality program, med divaer og uden de må gå til den.

Lorte moderne fodbold.
Vinder af den italienske Euro 2016-tipskonkurrence, Mr Juve. Vinder af Serie A-tipskonkurrencen for sæsonen 2016/2017, Mr. Juve. Vinder af Serie A-tipskonkurrencen for sæsonen 2017/2018, Mr. Juve. fino alla fine ★ ★ ★
Fandme et hårdt dømt rødt kort. Han kommer for sent, men går 100 % efter bolden.
Det var så den "topkamp" Han ku vel ha nøjedes med gult
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Tyndt!
You'll Never Walk Alone
Annonce