Jeg synes den er noget tynd, man kan se Zlatan trækker foden tilbage, så han ikke kommer med knopperne først. Om dommeren kan se det, aner jeg ikke, for det ser voldsomt ud.
Selvfølgelig er det ikke til rødt kort, men taklingen ser hård ud ved første øjekast og fra den vinkel som dommeren står i. Ibra når at trække sit ben til sig, men dommeren ser det bare ikke. Endnu en grund til at 4.-dommeren burde give direkte feedback ved hurtigt at se video af sådanne episoder der måske er et par stykker af i en kamp.