Snak

Mere indhold efter annoncen
Dommeren taber fuldstændig kampen der.

Det nok ikke det sidste røde kort i den her kamp.
København.
Ulækkert!
Meget ærgerligt for kampen og for PSG, at dommeren ikke er sin opgave voksen.
Jeg synes den er noget tynd, man kan se Zlatan trækker foden tilbage, så han ikke kommer med knopperne først. Om dommeren kan se det, aner jeg ikke, for det ser voldsomt ud.


Men nu skal da sku op og scores.
Captain America. FCM
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Men nu skal da sku op og scores."

- Mon ikke Chelsea blot trækker sig endnu længere tilbage.
København.
Kan ellers gode lide Oscar som fodboldspiller, men den får han sgu ikke en oscar for.
Selvfølgelig er det ikke til rødt kort, men taklingen ser hård ud ved første øjekast og fra den vinkel som dommeren står i.
Ibra når at trække sit ben til sig, men dommeren ser det bare ikke.
Endnu en grund til at 4.-dommeren burde give direkte feedback ved hurtigt at se video af sådanne episoder der måske er et par stykker af i en kamp.
Dommeren virker lidt som en kikset blanding af Kenn Hansen og Jakob Kehlet. Han har alle muligheder for at miste kampen.
Batman Close. London W12.
Det mest pinlige er sgu Oscars reaktion... Klamt.. mega klamt for man kan godt forstå dommeren ser situationen forkert.
Annonce