Snak

Mere indhold efter annoncen
@Forever Blowing Bubbles

Jeg vil ikke mene at han giver dommeren muligheden. Dommeren tager muligheden
Costa-Luiz 1-1
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Bodegasvinet: Jeg kan sparke hjørnespark bedre (end PSG´s)

lol , bolden ville vel ikke kunne trille ind i målfeltet
Nu har det jo aldrig været en forudsætning for bold.dks debat, at man ved hvad man taler om... > https://twitter.com/crackbaby1312/status/983805501262716929?s=21
Men så overså han jo lige en svinestreg fra Luiz der.
Det mest ulækre er ikke Oscar. Det er de 5-6 Chelsea spillere der OVERFALDER dommeren. Klassisk Mourinho. PÅVIRK DOMMEREN

Fy for helvede
"Maradona good; Pelé better; George Best."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det minder mest af alt som en dårlig serie 3 kamp.
København.
Den slags er tilladt mod Diego Costa ;-)

Der blev Chelsea snydt for et straffe.
Hvad bestod svinestregen i (ser kampen med et halvt øje)?
https://www.youtube.com/watch?v=a5odfrF_m9o
Diego Costa filmer igen
Forza Napoli Sempre!
Luiz antydede at Costa var mindre pæn, gætter jeg på, Will.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce