Snak

Mere indhold efter annoncen
@Liv´pool

Ikke enig.
Husk at lyset for enden af tunnelen kan være et modkørende tog!
Hvad bestod svinestregen i (ser kampen med et halvt øje)?


Luiz smækkede en albue i hovedet på Costa.
moderator
næh TR, du er vist bare farvet nu.
Dette er en signatur.
Costa er selvfølgelig et svin, men straffe var der uden tvivl, så kan godt forstå hans frustration.
Klub top 3: Newcastle,............................... Barcelona Spiller top 3: Ronaldo(fede), Ronaldinho, Romario
Der var straffe, men det fint bevis på at dommeren allerede har ødelagt kampen, var at han ikke turde fløjte

@Forever Blowing Bubbles
Det er også bare iorden
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Diego Costa filmer igen


Luk nu. Den er jo helt tydelig, også selvom det er på Costa.
Lavede Costa lige ormen? Alt for fedt
Dommeren dømmer dårligt. Han har mistet kampen.

Kedeligt.

Forhåbentligt en byge af gule og røde kort i anden halvleg.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
Det er alligevel ret utroligt, hvordan en enkelt kendelse kan få hele læsset til at vælte for dommeren.
moderator
Det røde kunne forsvares i situationen. Den ligger lige på grænsen og lægger op til snakken om "excessive force". For dommeren kan det meget nemt ligne lige præcis dét.
https://kortlink.dk/sudv
Annonce