Snak

Mere indhold efter annoncen
Alt det med at Chelsea-spillerne skulle nå at påvirke dommeren...

Han har kortet ude af lommen inden for 2 sek. fordi han ser taklingen fra en meget uheldig vinkel.

Klar dommerfejl, men det er ikke på baggrund af Chelsea-spillerne.

Nu har han så også lige overset en svinestreg fra Luiz og et straffe, så der er da allerede kompensationsdomme.
Man kan på den anden side godt forstå dommeren lige tager en slapper med at afgøre kampen til Chelseas fordel, han har vist efterhånden forstået, at bare fordi Chelsea-spillerne ser ud som om de bliver skudt, så behøver det ikke være alvorligt. Noget med ris til egen røv ...
Batman Close. London W12.
Sir_C

Det er han jo altid.

Men sjovt hvordan folk har travlt med Zlatan episoden og ser bort fra Luiz svinestregen, og det straffe der skulle have været.
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."
moderator
Forstår ikke folk der siger det er kedeligt. Der er fuld smæk på. Jeg synes det en fed kamp. Vild stemning på banen.
Dette er en signatur.
Forstår ikke folk der siger det er kedeligt. Der er fuld smæk på. Jeg synes det en fed kamp. Vild stemning på banen.


Ja, efter det røde kort er der kommet en helt anden tænding på.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der er ikke meget godt foldboldspil at se på, derfor er den kedelig for mig. Vil jeg se slåskampe ser jeg UFC.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Ja hva så Cheech?

1. Jeg mener ik du ka sammenlignede 2 episoder, og 2. så mener jeg heller ik Sturridge overspiller i den omhandlende situation på ingen måde i nærhed af hva Oscar gjorde. Sturridge blev revet tilbage i skulderen og stopper så op i sit løb og smider armene opgivende op i vejret så dommeren ka se det, hva galt er der i det? Fuldstændig ligegyldigt at begynde og hive så noget frem.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Har der været en eneste reel målchance?
København.
Markarp

Nu blev PSG jo snydt for straffe sidst så på den konto er i vist ikke bagud
Har der været en eneste reel målchance?


Efter 30 sekunder var Cavani tæt på, men Terry markerede ham tæt. Ellers intet.
Annonce