Alt det med at Chelsea-spillerne skulle nå at påvirke dommeren...
Han har kortet ude af lommen inden for 2 sek. fordi han ser taklingen fra en meget uheldig vinkel.
Klar dommerfejl, men det er ikke på baggrund af Chelsea-spillerne.
Nu har han så også lige overset en svinestreg fra Luiz og et straffe, så der er da allerede kompensationsdomme.
Han har kortet ude af lommen inden for 2 sek. fordi han ser taklingen fra en meget uheldig vinkel.
Klar dommerfejl, men det er ikke på baggrund af Chelsea-spillerne.
Nu har han så også lige overset en svinestreg fra Luiz og et straffe, så der er da allerede kompensationsdomme.