@kassedas
Har jeg sagt noget om at fordeling af dommerne har været unfair? Det eneste jeg kommentere på at folk har travlt med hvor "heldige" Chelsea er, men ikke omvendt.
@Goi
Haha, forstår ikke at du overhovedet gider.
Har jeg sagt noget om at fordeling af dommerne har været unfair? Det eneste jeg kommentere på at folk har travlt med hvor "heldige" Chelsea er, men ikke omvendt.
@Goi
Haha, forstår ikke at du overhovedet gider.
"Ronaldo putting his career on the line for his country while Messi retires after missing a penalty."