Milton er i hvert fald aldrig ædru, når der er fodbold på programmet.
Batman Close. London W12.
Jeg synes heller ikke, der er straffe. Costa kæmper sig hele vejen derind gennem flere lignende situationer, som den, der tilsyneladende burde have været straffe på, men vælger som altid at strække benet ind foran modstanderen og håbe på kontakten. Ynkeligt endnu engang af Chelsea, men sådan kender man jo Mourinho.
Haha... sikke en gang ævl fra start til slut.
Så det sku da lidt trist du er Juve fan? Hvordan gik det sidst? Knastør 1-0 sejr.Nej den var heller ikke for god, men der er jeg i det mindste noget følelsesmæssigt indvolveret, hvorfor kampen også blever det mere interessant - aftenens kamp her derimod er decideret røvsyg at glo på, no thanks to Björn Kuipers.