Snak

Mere indhold efter annoncen
Milton er i hvert fald aldrig ædru, når der er fodbold på programmet.
Batman Close. London W12.
Jeg synes heller ikke, der er straffe. Costa kæmper sig hele vejen derind gennem flere lignende situationer, som den, der tilsyneladende burde have været straffe på, men vælger som altid at strække benet ind foran modstanderen og håbe på kontakten. Ynkeligt endnu engang af Chelsea, men sådan kender man jo Mourinho.


Haha... sikke en gang ævl fra start til slut.
Ja, Hausser og Martin Jørgensen tør ikke sige ham imod.

Det afgørende er, at Zlatan trækker sig til sidst, ligesom han heller ikke kommer med knopperne først. Det ser voldsomt ud, men Oscar fejlede jo intet.

Gult for farligt spil. Videre.
Haha... sikke en gang ævl fra start til slut.


Nå okay, så er det jo slået fast. Jeg bøjer mig. Du har ret.
Jeg har stavet mit brugernavn forkert
Det er da ligemeget om Zlatan trækker foden og Oscar overspiller den.
Tacklingen er alt for satset og med voldsom kraft, og klart rødt kort.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ej der er vel reelt set straffe på Costa det ligner Cavani der kommer ind og laver et benspænd og rammer ham på læggen.
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
moderator
"Er Milton på kogesprit?"

Alternativt har han læst om "careless", "reckless" og "excessive force".

"men Oscar fejlede jo intet."

Du kan forhåbentligt godt se det er bodegavrøvl....
https://kortlink.dk/sudv
Så det sku da lidt trist du er Juve fan? Hvordan gik det sidst? Knastør 1-0 sejr.
Nej den var heller ikke for god, men der er jeg i det mindste noget følelsesmæssigt indvolveret, hvorfor kampen også blever det mere interessant - aftenens kamp her derimod er decideret røvsyg at glo på, no thanks to Björn Kuipers.

Det er min egen fejl at forvente noget der minder om en fodboldkamp, det ved jeg godt.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
MightyBlues@

Dine oneliners er imponerende. Virkelig højt niveau du lægger for dagen. Du har ret. Vi andre har ikke ret. Tilfreds?
Forza Napoli Sempre!
moderator
@MB

"Eller halvsløje udmeldinger, som den han kom med. "

Er det da svært for dig at forstå der er situationer der ikke er sort/hvide, men hvor det handler om tolkninger, linjen mv.?
https://kortlink.dk/sudv
Annonce