Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg forstår dog ikke hvordan Kasper Nielsen kan være kommet foran HH i køen til spilletid. Jeg ved godt han scorer kampens sidste mål, men han fylder ikke nok inde i midten, vinder ingen bolde, og så afslutter han alt for meget selv, istedet for at aflevere bolden. Det er selvfølgelig fint nok at han får noget spilletid, hvis det kan være med til at udvikle ham.


Meget enig. Jeg må indrømme, at jeg aldrig har set det store i Casper Nielsen, han har scoret et flot mål, men så er det også det. Jeg fatter heller ikke lige, hvis han er foran HH allerede..
Lyder til det har været en fin generalprøve. Kunne desværre ikke være på stadion i dag, men lyder til der var en masse der kom og støttede holdet. Super godt :) Kan næsten ikke vente til sæsonen går i gang.

Har indtil videre fået 4 til at smide en stemme på Casper Nielsens mål. Husk at stem jer andre :)

T.V.L er redningsmanden!
Fellah og Jeppe er kanter til lørdag udtaler NF.
Jakobsen skulle være fredet , men han er måske også den som giver ro. så må farten tilside sættes.
Jeg var lidt skuffet over den store fejl procent Friberg havde i afleveringerne.Virkede tung , sikkert den hårde træning han måske ikke kender fra Italien.
Rise var fandens oplagt og sikker i alt.
"Rise var fandens oplagt og sikker i alt"
Jep, det kunne være spændende, hvis han fik en halvleg mod Silkeborg sammen med Söder. Hvem ellers på toppen?.
EfB.
Highlights fra træningskampen, til de interesserede :
https://m.kanalsport.dk/…-se-maalene
Født og opvokset i Esbjerg - Så derfor holder jeg naturligvis med Esbjerg fB.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Godt linket. Nogle gode indslag om EfB :)
T.V.L er redningsmanden!
Er i også inde på at det nok bliver HH på midten for at få muskler, Casper har en flot boldomgang og er god fremad men fik ikke fat i meget hjemad i lørdages.
I midt forsvaret håber jeg på Stenderup men når jeg så Almeback hurtig hente en modstander og hans hovedspil er jeg frisk til at han også skal spille.Lad Jakobsen sidde på bænken.
Puha, nu har jeg ikke set kampen i fredags. Jeg tænker at startopstillingen de første par kampe godt kunne se således ud.

Martins Dubravka
Ryan Laursen - Daniel Stenderup - Michael Jakobsen - Jonas Knudsen
Jeppe Andersen - Magnus Lekven - Casper Nielsen/HH - Emil Lyng
Söder - Rise/Vestergaard/Larsson

Jeg er meget i tvivl om de to centrale midtbane pladser, samt de to angribe pladser.
Men tænker de vil give Rise lidt spilletid her og der, når hans krop kan klarer det.
Tror spillere som Kevin Mensah og Daniel Larsson og muligvis også Friberg skal have lidt mere tid til at lærer medspiller, spillestilen osv at kende, før man sætter dem ind fra start. Men ellers er det kun et spørgsmål om tid før jeg tror de erobrer startpladser :)
Jeg synes at vi har rigtig mange muligheder på de 6 foreste pladser. Det er faktisk kun på backpladserne og målmandsposten jeg er synes vi er mest sårbare ved askader, karantæner osv. Men det bliver spændene at se hvordan holdet kommer til at se ud efter den halv storer udskiftning i vinter pausen :)
T.V.L er redningsmanden!
Ja, NF har godt nok noget at tænke på. Jeg tror de er bange for de tre første kampe , de er så afgørende.Håber for os alle det går godt.
Så er det på tide at starte "Onstad Cup" for sæson forår 2015.

Vi fandt en vinder af efterårs-sæsonen (Thingaard89) og som sidst skal vi have en vinder af forår-sæson og en samlet vinder af hele sæson 2014/15.
Opdateringen af den samlede stilling vil fremover kunne ses på side 1108, som jeg vil nævne ved opdateringen af hver runde.

Der tippes på samtlige EfB-kampe i Superliga-Pokalturneringen.

For lige at opfriske point-mulighederne.

Resultatet= 5 - Ram det rigtige resultat i en kamp.
Målscorer= 4 - Gæt første målscorer.
Kampudfald= 3 - Gæt rigtige vinder eller uafgjort.
MoM= 2 - Gæt kampens bedste EfB-spiller ifølge JV-alternativt Tipsbladet.
1/2 Resultat= 1- Hvis resultatet ikke er 100% korrekt kan du tjene 1 point, hvis du har gættet hvor mange mål det ene af holdene laver.

Vi lægger ud med den længe ventede Superliga kamp.

Superliga runde: 18.
Silkeborg IF-EfB  
Lørdag d. 21-2 kl 17 på Mascot Park og Tv3 sport1.
(deadline for gæt før kampstart).

Som tidligere vil jeg gerne, at kommende gæt afgives når stillings-opdateringen fra hver runde foreligger fra undertegnede. Man kan dog rette i gættet, så meget man vil op til kampstarten.
Er man udelukket for at gætte pga. ferie m.m, så finder vi en løsning på det.

Ligeså, at har man ikke (re-gættet) indenfor 4 runder, mistes optjente point. Man kan dog stadig indgå i konkurrencen, men starter altså ved 0. 

God dyst til alle.
EfB.
Annonce