Lad Jakobsen sidde på bænken.
Det lyder som en dårlig ide. Eftersigende spillede de (edit: Stender og Alme) horribelt sammen mod slovakkerne, og sikkerheden i forsvaret indfandt sig først, da MJ kom i spil.
Tror spillere som Kevin Mensah og Daniel Larsson og muligvis også Friberg skal have lidt mere tid til at lærer medspiller, spillestilen osv at kende, før man sætter dem ind fra start
Hvad bygger I det her på? Friberg og Larsson er startet alle træningskampe, hvor de har været tilgængelige. Der er selvfølgelig et spørgsmålstegn ved Friberg´s ryg, som også hæmmede ham i fredags, men ellers er der intet der tyder på at de ikke starter.