nye spillere kan nemt være den rigtige løsning, ingen tvivl om det.
jeg mener bare ikke vi pt står i en situation, hvor vi skal starte med for mange lottokuponer (hvilket casper nielsen på den centrale midt, vil være).
ret mig hvis jeg er forkert, men efb har ofte spille med en angriber foran den anden, hvilket var det jeg mente..
jeg mener bare ikke vi pt står i en situation, hvor vi skal starte med for mange lottokuponer (hvilket casper nielsen på den centrale midt, vil være).
ret mig hvis jeg er forkert, men efb har ofte spille med en angriber foran den anden, hvilket var det jeg mente..