Lyder som en god startformation. Jeg kan godt lide udmeldingen om at fast holede en top6. Det er jo trods alt mere motiverende for spillerne at kæmpe efter en top6 end bare at skulle overleve nedrykning. Og selvfølgelig vil man tage højde for udskiftningerne når man evaluere på foråret til sommer.
Problematikken er nok den samme ved starten af den nye sæson i august. For vi mister nok også et par profiler til sommer.
Vi er en udviklingsklub, så vi skal også kunne levere fine resultater på banene, trods de løbende udskiftninger der kommer på holdet.
Jeg tror på holdet, men ved også de lige skal finde hinanden efter pausen og udskiftningerne. Men når vi kommer til sidste kamp i foråret, er jeg sikker på den stadig står på SL næste sæson og vi er tilfredse med foråret som helhed :)
T.V.L er redningsmanden!