EAF
Helt i orden. Jeg skal da heller ikke spille alt for hellig selv.
Jeg tror egentlig heller ikke vi er så uenige i vores syn på EFB, jeg bliver blot lidt nervøs, når jeg syntes de rutter lidt for meget med pengene.
Det ser forøvrigt ud til at Randers saver FCN midt over. Det er godt for EFBs ambitioner om at nå top 6.
Helt i orden. Jeg skal da heller ikke spille alt for hellig selv.
Jeg tror egentlig heller ikke vi er så uenige i vores syn på EFB, jeg bliver blot lidt nervøs, når jeg syntes de rutter lidt for meget med pengene.
Det ser forøvrigt ud til at Randers saver FCN midt over. Det er godt for EFBs ambitioner om at nå top 6.