Snak

Mere indhold efter annoncen
Må hellere prøve at forsvare titlen.

SIF-EfB 1-2
FM: Fellah
MoM: Fellah
.
SIF-EfB 0-0
FM: Ingen
MoM: Knudsen
I går kunne man læse at det "det hele er ødelagt" hvis vi taber i dag, hvad end det så betyder, osv osv.

Men en sejr i Silkebog er så absolut ikke givet på forhånd. Vi spillede 0-0 i den første kamp på BWA, og har blot vundet 4 ud af de seneste 14 gange i Silkeborg. Silkeborg har fået ny træner som måske har givet ny gejst i truppen.

Det bliver en frygtelig gang rod i dag. Silkeborg vil naturligvis stå dybt og satse på kontraen, og vi har mange nye spillere med.

@Finte - Digte på et fodboldforum er i forvejen underligt. Rimdigte på 2 x skat, pjat og nat vidner om mangel på intelligens og kreativitet. Stop det. :-)
SIF-EfB 0-0
FM: Ingen
MoM: M.Jacobsen
SIF-EfB 0-1
FM: Rise
MoM: M.Dubravka
Esbjerg forenede Boldklubber <3 Har sympati for Real Madrid C.F Aston Villa F.C
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Endelig ruller bolden igen.

Kom så drenge! Nu skal i kæmpe røven ud af bukserne og vise tvivlerne at i godt kan scorer en masse mål uden Pusic, Ankersen og Gomes. :D
Vi ved i kan vinde. Så giv os nu den så vigtige sejr i første kamp efter pausen. Så vi kan komme godt i gang med foråret.

God kamp!! :D
T.V.L er redningsmanden!
Vil gerne fortryde mit nul-nul-tips . . .

Wauw, Fellah og Rise
Sådan Rise. Så har jeg FM rigtig :)
T.V.L er redningsmanden!
Hvem lavede målet til 2-0? Jeg gik selvfølgelig glip af begge..

Edit: nevermind, det gjorde Søder kan jeg se
3-0. Dommedagshug af den kære Rise <3 Måske ikke lige helt over stregen, men hey, who cares? :p
Esbjerg forenede Boldklubber <3 Har sympati for Real Madrid C.F Aston Villa F.C
Annonce