I går kunne man læse at det "det hele er ødelagt" hvis vi taber i dag, hvad end det så betyder, osv osv.
Men en sejr i Silkebog er så absolut ikke givet på forhånd. Vi spillede 0-0 i den første kamp på BWA, og har blot vundet 4 ud af de seneste 14 gange i Silkeborg. Silkeborg har fået ny træner som måske har givet ny gejst i truppen.
Det bliver en frygtelig gang rod i dag. Silkeborg vil naturligvis stå dybt og satse på kontraen, og vi har mange nye spillere med.
@Finte - Digte på et fodboldforum er i forvejen underligt. Rimdigte på 2 x skat, pjat og nat vidner om mangel på intelligens og kreativitet. Stop det. :-)