Der var en række gode indsatser. Friberg ligner en gevinst - fin boldomgang, elegant og ingen fejl. Casper gjorde det også fint, men var lidt mere anonym.
Rise - ja vi bare håbe, at han kan holde. Søder var også god.
I min bog er der dog ingen tvivl om, at vi skal se efter en fysisk stærk angriber til sommer.
Der var plads til forbedring i defensive, selvom vi ikke var dårlige. Vi spiller selvfølgelig også med en helt ny central midtbane i dag, så vi skal nok blive mere stabile.
Jeg sad også og tænke på, at det var lidt uklogt at buse så meget på i anden halvleg, når SIK kun kunne blive farlige på kontrastød.