Snak

Mere indhold efter annoncen
3-0

Lækkert...men, den bold var vist ikke inde. Nå, who cares?
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
SÅ TROR JEG DE SÆTTER LARSSON IND. RISE SKAL PASSES PÅ.
Ej, hvad er det for en måde at gå ind til anden halveg. De har sku ret de kommentator. Vi bør spille mere kontrollerende og klogt når vi er foran. Man sidder hele tiden med nerverne uden på tøjet, selvom man er foran. Vi har en dårlig statestik med at sætte føringer over styr. Vi spiller pisse godt når vi skal jagte mål. Men vi skal simpelthen blive bedre når vi skal kører sejrene hjem og forsvarer. Håber virkelig der bliver bedre i løbet at foråret.

Lad os nu ikke indkassere flere mål og så kører den sikkert hjem uden at bruge alt for mange kræfter og undgå skader/dumme kort og så er det jo en super præmier kamp på forårssæsonen :)
T.V.L er redningsmanden!
Meget enig kongen. Selv med en 2-3 måls føring slapper jeg aldrig rigtig af.
Mere spændende end nødvendigt. Men tre gode points at bygge videre på.

God grund til at glæde sig over en bold til 0-3, der aldrig passerede mållinjen. Og først og fremmest en halv times super-presspil, der indbragte hjemmeholdet betegnelsen ´seriehold´ fra TV-stolene.

Mere indhold efter annoncen
Annonce
Perfekt start på foråret!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Super vigtigt. Spillet fungerede glimerende i store dele af 1 halvleg, mens 2 halvleg bliver lidt vag. Dog er det ikke så mærkeligt, at de ikke kan holde kadencen i hele kampen.

Håber Friberg´s ryg holder foråret ud. Han ser spændende ud, den lille svensker. Det samme må man da i den grad sige om Rise.

Super dejligt med en sejr :D Ærgeligt de ikke lige fik et mål mere til 1-4 :D
T.V.L er redningsmanden!
Casper gjorde det flot , men nu skal han afløses af Magnus.
Fortjener han Fellahs plads ?
HH var heller ikke en svækkelse og Lyng arbejde flot, farligt indlæg og hentede en modstander hvor Ryans var ude af posion.
Vi har fået en bænk af " start" klasse.
Men som NF sagde,godt nok skal vi stå højt men der er grænser, går ikke mod ÅB.
Der var en række gode indsatser. Friberg ligner en gevinst - fin boldomgang, elegant og ingen fejl. Casper gjorde det også fint, men var lidt mere anonym.

Rise - ja vi bare håbe, at han kan holde. Søder var også god.
I min bog er der dog ingen tvivl om, at vi skal se efter en fysisk stærk angriber til sommer.

Der var plads til forbedring i defensive, selvom vi ikke var dårlige. Vi spiller selvfølgelig også med en helt ny central midtbane i dag, så vi skal nok blive mere stabile.

Jeg sad også og tænke på, at det var lidt uklogt at buse så meget på i anden halvleg, når SIK kun kunne blive farlige på kontrastød.
Annonce