Snak

Mere indhold efter annoncen
God sejr i går.

Lige et spørgsmål til mine medfans: Overvejer at købe sæsonkort og vil derfor lige høre, hvis man køber ståplads til B tribunen, gælder det så til nedre B og fanafsnittet eller kun til nedre B?
Esbjerg fB Manchester United
Tak Ambrose. Så vil jeg benytte Tipsbladets "bedst og værst" denne gang. De har Rise som EfB´s bedste og det virker vel også oplagt med denne.
EfB.
Dupet: Ståplads er vel ståplads, så må gælde begge dele.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Onstad Cup (forår).

Silkeborg - EfB:  1 - 3.
FM: Lasse Rise.
MoM: Lasse Rise.

1. TMortensen: 14
2. Havgus: 8
3. konge87: 8
4. mchristensen: 8
5. Skjold99: 8
6. STirstrup: 8
7. Bob D: 7
8. Flameskii: 7
9. loop99: 7
10. morten 5392: 7
11. D.B.R: 4
12. efb-boldtossen: 4
13. Finte: 4
14. Thingaard89: 4
15. BD: 3
16. EfBFan: 3
17. EFB-Kjolsen: 3
18. Forza 1924: 3
19. Ællingen: 3
20. abcdEfB: 2
21. AndreasC: 1
22. Ambrose: 0
23. Blåvandmelderstorm: 0

Resultatet: TMortensen, mchristensen og Havgus.
Første målscorer: TMortensen,Bob D,loop99,morten5392,STirstup,Skjold99,konge87 og Flameskii.
Kampudfald: Samtlige-undtagen: abcdEfB, AndreasC, Blåvand og Ambrose.
MoM: TMortensen og abcdEfB.
1/2 resultat: Finte, efb-boldtossen,D.B.R, AndreasC,Skjold99,konge87 og Thingaard89.

Næste kamp:
Superliga runde 19.
EfB - AaB.
Mandag 2-3 kl. 19 på BWA og TV3 sport 1.

Der må gættes fra nu til kampstart.
For at beholde de nuværende point skal der gættes indenfor 4 runder efter sidste gæt.

Samlet stilling: side 1108.
EfB.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lige en lille hilse fra Randers, hvor Rise havde og har gudestatus

https://www.youtube.com/…w4xhQWzt7P8
Pokalmeister 2021
Dejlig start på sæsonen! :)

Beklager at jeg skal komme med brok over noget der absolut ikke har noget med spillerpræstationen at gøre, men var der andre der var med på stadion?

Hvis nogen har kontakter i Blue Knights eller hvem det nu er der står for sang valg (af styrmanden vel og mærke), så må i gerne fortælle dem at de skal tage sig sammen og først og fremmest sørge for at når vores spillere scorer, så hylder vi den scorende spiller.. Det samme gælder med udskiftninger.. og sidst men ikke mindst, så skal man ikke prøve og holde en sang kunstigt kørende i 10 min når alle (udover den "lille hårde kerne" på 10 mand) ikke gider den sang mere efter 5min.

Jeg har tidligere rost fanklubben til skyerne for deres engagement mm. på udebane, men det var i mine øjne godt nok skidt igår..

Nu har jeg fået luft, beklager.

Smutter ind og får set nogle highlights mm. nu, så kan jeg bedre være med på beatet om kampen. Ikke meget man kan se nede fra udebaneafsnittet på Mascot Park :P

Edit: Og fremragende start på Onstad cuppen! :D
\"Ingen protester, det er mig der er dommer!\" EfB siden 05
Helt enig, Mortensen!
Fantastisk med 3 point, men lad det nu ikke stige os til hovedet ;)

Silkeborg bør, taget deres sæson i betragtning, give os 3 point, offensivt ser det sgu godt ud, Rise kan vise sig at blive guld værd for os, men omvendt så så deres reducering godt nok også for nem ud, jovist, vi pressede da men jeg frygter lidt de hold der er mere velspillende.

Jeg håber dog det var fordi de ikke "gad" fokusere fordi vi var foran 3-0 og at de følte sig sikre på at den kunne køres hjem
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
@TMortensen

Nu var jeg ikke på stadion igår, men der har i lang lang tid ikke været hyldest til den scorende spiller efter et mål. Der bliver sunget "vi er vestjylland vi elsker EfB" efter mål, det tror jeg ikke lige bliver ændret. Til gengæld burde der ved udskiftning være sunget til den udskiftede. Med den "kunstigt" holdt i live sang, så er det vel lidt svært at vide om folk ikke gider sangen eller bare generelt ikke gider synge. Synes tit det er tilfældet det er fuldstændigt ligegyldigt hvad der bliver sunget så er folk lige med på et enkelt vers og så må "den hårde kerne" stå og holde stemningen i gang selv.
Annonce