Hvordan saa midtbaneformationen ud? Det eneste jeg foeler mig sikker paa at gaa ud fra er at Friberg spillede paa midten.
Snak
søn 22. feb 2015
@EfB-4ever: Der bliver sunget "vi er vestjylland vi elsker EfB" efter mål, det tror jeg ikke lige bliver ændret.
Det sang vi kun efter målet til 1-0 :( Den er desuden også god og hvis man fryser kan man hoppe lidt med ;)
hvad ang. om folk ikke rigtigt gider, så kan du måske godt have ret i nogle kampe hvor der f.eks. ikke er så mange tilskuere med, men dem jeg snakkede med og når man hørte nogle af tilråbende rundt omkring fra, så var mit indtryk helt klart at folk ikke var tilfredse med måden det kørte på igår i hvert fald..
Desuden er det også lidt kedeligt at hovedparten af sangene kører på næsten samme melodi, men det er jo også nemt for mig at sidde og brokke mig her uden selv at lave noget :P Mig og gutterne har dog prøvet at kommet med et par sange, men den ene ville "de" ikke bruge da melodien åbenbart var den samme som en sang fra FCK og den anden fik vi ikke nogen begrundelse for hvorfor ikke kunne bruges, men mit indtryk her er lidt, at hvis ikke BK har lavet dem, så duer de ikke.. Det er lidt ærgerligt i min verden. Btw. Braithwaite sangen er den bedste jeg kan huske.
Nogen der har en status på Friberg der blev skiftet ud efter at have været i græsset?
Det sang vi kun efter målet til 1-0 :( Den er desuden også god og hvis man fryser kan man hoppe lidt med ;)
hvad ang. om folk ikke rigtigt gider, så kan du måske godt have ret i nogle kampe hvor der f.eks. ikke er så mange tilskuere med, men dem jeg snakkede med og når man hørte nogle af tilråbende rundt omkring fra, så var mit indtryk helt klart at folk ikke var tilfredse med måden det kørte på igår i hvert fald..
Desuden er det også lidt kedeligt at hovedparten af sangene kører på næsten samme melodi, men det er jo også nemt for mig at sidde og brokke mig her uden selv at lave noget :P Mig og gutterne har dog prøvet at kommet med et par sange, men den ene ville "de" ikke bruge da melodien åbenbart var den samme som en sang fra FCK og den anden fik vi ikke nogen begrundelse for hvorfor ikke kunne bruges, men mit indtryk her er lidt, at hvis ikke BK har lavet dem, så duer de ikke.. Det er lidt ærgerligt i min verden. Btw. Braithwaite sangen er den bedste jeg kan huske.
Nogen der har en status på Friberg der blev skiftet ud efter at have været i græsset?
\"Ingen protester, det er mig der er dommer!\"
EfB siden 05
søn 22. feb 2015
Det er ikke BK der står for at lave sangene, det er Nordvestkurve/ de uofficielle fraktioner.
Det samme gælder capoen. Han er også en del af Nordvestkurve. Det skal dog siges, at capoen havde sin første kamp igår, da de normale capoer ikke var tilstede. Derfor vil der selvfølgelig være nogle småfejl (ikke hylde spillerne osv) Syndes dog stemningen var god igår!
Det samme gælder capoen. Han er også en del af Nordvestkurve. Det skal dog siges, at capoen havde sin første kamp igår, da de normale capoer ikke var tilstede. Derfor vil der selvfølgelig være nogle småfejl (ikke hylde spillerne osv) Syndes dog stemningen var god igår!
søn 22. feb 2015
Ok, tak for indsigten :) Det er også helt i orden at lave fejl :)
Naturligvis var stemningen god, vi vandt jo! ;)
Naturligvis var stemningen god, vi vandt jo! ;)
\"Ingen protester, det er mig der er dommer!\"
EfB siden 05
søn 22. feb 2015
Jeg tror vi får ændringer ud over Magnus til næste kamp.
Martin
Ryan - Stenderup - Jakobsen- Jonas
Jeppe - Magnus - Friberg - Casper
Søder - Larsson
Rise spare man til pokal kampen som er vigtigere.(vinder vi den er der 2 kampe og så en finale ).
Og Larsson skal i kamp nu og hans hurtighed vil være godt mod et hold som ikke står lavt.
Casper har muskler, var netop fysisk god mod SIF,og det er der brug for mod ÅB, han er målfarlig og fortjener gendvalg.
Hvis Friberg stadig har øm ryg vil det være klogt at tage HH ind.Fribergs ryg skal til og være i orden.
Martin
Ryan - Stenderup - Jakobsen- Jonas
Jeppe - Magnus - Friberg - Casper
Søder - Larsson
Rise spare man til pokal kampen som er vigtigere.(vinder vi den er der 2 kampe og så en finale ).
Og Larsson skal i kamp nu og hans hurtighed vil være godt mod et hold som ikke står lavt.
Casper har muskler, var netop fysisk god mod SIF,og det er der brug for mod ÅB, han er målfarlig og fortjener gendvalg.
Hvis Friberg stadig har øm ryg vil det være klogt at tage HH ind.Fribergs ryg skal til og være i orden.
Redigeretsøn 22. feb 2015
Indtil denne aften anede jeg ikke, at der gælder et helt unikt regelsæt for fangruppernes sanglige udfoldelser. Disse regler distraherede mig således ikke, da jeg - henslængt på sofaen i den varme vestjyske stue med den behørige Giraf-øl - glædede mig over det store antal EfB-fans, der havde taget turen til Søhøjlandet en kold og våd februardag og taget opstilling på landets måske tristeste udebaneafsnit.
Stor ros til jer. False singing or not!
Og inden vi bliver alt for euforiske, bør vi nok endnu en gang kigge nedad i tabellen. Vi mangler fire kampe i, at vi har mødt alle hold to gange. Og hvilke kampe! Mod de tre medaljevindere fra i fjor plus genopstandne(?) OB.
Og når de fire kampe er overstået, venter såmænd FCM, FCK og Randers blandt de følgende fem modstandere. Kun en tåbe frygter ikke dette forår.
SønderjyskE og EfB har samme antal point . . . . men deres modstandere inden denne runde er afsluttet hedder Vestsjælland, Nordsjælland, Silkeborg og AaB. Jeg ville gerne bytte.
Godt, der er andre om buddet om nedrykning end dem og os.
Stor ros til jer. False singing or not!
Og inden vi bliver alt for euforiske, bør vi nok endnu en gang kigge nedad i tabellen. Vi mangler fire kampe i, at vi har mødt alle hold to gange. Og hvilke kampe! Mod de tre medaljevindere fra i fjor plus genopstandne(?) OB.
Og når de fire kampe er overstået, venter såmænd FCM, FCK og Randers blandt de følgende fem modstandere. Kun en tåbe frygter ikke dette forår.
SønderjyskE og EfB har samme antal point . . . . men deres modstandere inden denne runde er afsluttet hedder Vestsjælland, Nordsjælland, Silkeborg og AaB. Jeg ville gerne bytte.
Godt, der er andre om buddet om nedrykning end dem og os.
Redigeretman 23. feb 2015
Tvivler på de skubber Casper tilbage på kanten. Han har spillet centermidt hele sæsonen, og har for mig at se ikke fart og gennembrudsstyrke nok til at husere på kanten. Fellah var glimerende mod Silke og god i opstarten. Han tabte ikke sin plads i lørdags. Casper konkurrerer med Lekven, Friberg og HH om pladserne på den centrale midt.
Så kan man jo diskutere om Lekven er seedet.
Så kan man jo diskutere om Lekven er seedet.