Jeg tvivler på at man i EFB ikke betrakter ham som hurtig.
Men han er god som midt, men hans arbejds radius og fart kan bruges på mange kanter i Ligaen.
Den centrale midt er i dag besat af to boldspillere af høj ( efter danske forhold )klasse. Og to slidere som kan sættes ind når der skal lukkes af. Det kan ikke gå galt.
Kl.15 på kunstbanen spiller b.la : Magnus-HH - Almerback- Larsson - Vestergard - Lyng mod Vestsjælland.
Men han er god som midt, men hans arbejds radius og fart kan bruges på mange kanter i Ligaen.
Den centrale midt er i dag besat af to boldspillere af høj ( efter danske forhold )klasse. Og to slidere som kan sættes ind når der skal lukkes af. Det kan ikke gå galt.
Kl.15 på kunstbanen spiller b.la : Magnus-HH - Almerback- Larsson - Vestergard - Lyng mod Vestsjælland.