Fernando Olsen påstår i TV3sport´s nye debatprogram, at vi har solgt spillere for 25 millioner de seneste 3 år. Han skal have fat i lommeregneren. Braithwaite alene indbragte 17 millioner.
Snak
man 23. feb 2015
Fernando Olsen er altid god for en gang sludder.
Den bedste han har fyret af, var dengang han påstod, at hvis Messi som ung havde været i en Superligaklub, så havde han aldrig fået chancen, fordi han var for lille. ;-)
Den bedste han har fyret af, var dengang han påstod, at hvis Messi som ung havde været i en Superligaklub, så havde han aldrig fået chancen, fordi han var for lille. ;-)
Redigeretman 23. feb 2015
Det er netop sådan en som ham med hans udtalelser jeg foragter. Alle der her interesse i dansk fodbold ser sådanne programmer og tager sådan en udtalelse til sig. Han nedgører EfB og ofte andre hold han ikke holder med og samtidig helt åbenlyst snakker sit eget favoritholdet overdrevent op til skyerne og fremhæver dem hele tiden.
Sorry, der fik jeg lige luft. Jeg ville bare ønske alle de kommentatorer, eksperter osv. Kunne været lidt mere neutrale og objektive i deres udtalelser. Men lad os hurtig vende tilbage til EfB igen :)
Jeg kunne godt være nervøs inden opgørene mod AaB. De har altid været gode på dødbolde og her ser jeg EfB har et af deres store svagheder, desværre. Samt at sejren over SIF er på en halv billig baggrund. Men jeg håber at selvtilliden, med at være kommet godt i gang, kommer til udtryk og at vi har hjemmebanefordelen gør vi banker dem :)
Sorry, der fik jeg lige luft. Jeg ville bare ønske alle de kommentatorer, eksperter osv. Kunne været lidt mere neutrale og objektive i deres udtalelser. Men lad os hurtig vende tilbage til EfB igen :)
Jeg kunne godt være nervøs inden opgørene mod AaB. De har altid været gode på dødbolde og her ser jeg EfB har et af deres store svagheder, desværre. Samt at sejren over SIF er på en halv billig baggrund. Men jeg håber at selvtilliden, med at være kommet godt i gang, kommer til udtryk og at vi har hjemmebanefordelen gør vi banker dem :)
T.V.L er redningsmanden!
Redigeretman 23. feb 2015
Kongen87
Jeg forstår godt din bekymring på dødbolde, men omvendt er der også nogle faktorer der kan være afgørende for at det går vores vej.
AaB spillede i torsdags mod Brugge, og mødte i går Brøndby. På torsdag skal de til Brugge,inden de skal spille mod os mandag og torsdag. AaB har 5 kampe på 14 dage, hvilket godt kan resultere i nogle trætte spillere. Det bør give os en fordel.
Jeg forstår godt din bekymring på dødbolde, men omvendt er der også nogle faktorer der kan være afgørende for at det går vores vej.
AaB spillede i torsdags mod Brugge, og mødte i går Brøndby. På torsdag skal de til Brugge,inden de skal spille mod os mandag og torsdag. AaB har 5 kampe på 14 dage, hvilket godt kan resultere i nogle trætte spillere. Det bør give os en fordel.
Redigerettirs 24. feb 2015
@ Kongen
AaB altid gode på dødbolde? Det passer simpelthen ikke. Ja, deres mål imod Brøndby var på en dødbold, men i sidste sæson var de faktisk om nogen endnu ringere end os på dødbolde, det siger vel næsten alt. Da de vandt mesterskabet i 08 var de stærke på det led, men de sidste mange år har de været ekstremt middelmådige på dødbolde. Hold der er gode på dødbolde er FCK, FCM og Randers, hvor du også tildels kan putte Sønderjyske ind i den kategori.
Når det så er sagt, så så jeg meget gerne, at EfB forbedrede sig markant på offensive dødbolde. Det er så ufatteligt nemme mål målt på kræfter, ift det mere etablerede spil. Vi har dog ikke mange typer der er gode på låget, men det vil bare give os så meget ekstra, hvis vi blev bedre på de parametrer. Især, fordi vi fremtvinger så mange hjørnespark og indlæg i gennem en kamp, men det er nærmest spildte kræfter, når det så sjældent bliver udnyttet..
AaB altid gode på dødbolde? Det passer simpelthen ikke. Ja, deres mål imod Brøndby var på en dødbold, men i sidste sæson var de faktisk om nogen endnu ringere end os på dødbolde, det siger vel næsten alt. Da de vandt mesterskabet i 08 var de stærke på det led, men de sidste mange år har de været ekstremt middelmådige på dødbolde. Hold der er gode på dødbolde er FCK, FCM og Randers, hvor du også tildels kan putte Sønderjyske ind i den kategori.
Når det så er sagt, så så jeg meget gerne, at EfB forbedrede sig markant på offensive dødbolde. Det er så ufatteligt nemme mål målt på kræfter, ift det mere etablerede spil. Vi har dog ikke mange typer der er gode på låget, men det vil bare give os så meget ekstra, hvis vi blev bedre på de parametrer. Især, fordi vi fremtvinger så mange hjørnespark og indlæg i gennem en kamp, men det er nærmest spildte kræfter, når det så sjældent bliver udnyttet..
tirs 24. feb 2015
Womble og EfB 1924
Det med AaB spiller EL gør deres program endnu tættere og det er helt klart til EfBs fordel. Vi kan jo lave en hel liste af fordele og ulemper for beggehold. Jeg ville bare lige lufte en lille bekymring.
Det er nok rigtig nok at Asb førhen havde dødbolde som varemærke men ikke har samme styrke mere som førhen. Er jo rigtig nok. Men derfor synes jeg bestemt det er habilt hold på dødbolde stadigvæk. Så faktisk ikke deres kamp mod BIF, vidste/ved ikke om det scorer på en dødbold der. Jeg så den ikke da jeg af princip ikke læser og ser når tingene handler om BIF.
Det med AaB spiller EL gør deres program endnu tættere og det er helt klart til EfBs fordel. Vi kan jo lave en hel liste af fordele og ulemper for beggehold. Jeg ville bare lige lufte en lille bekymring.
Det er nok rigtig nok at Asb førhen havde dødbolde som varemærke men ikke har samme styrke mere som førhen. Er jo rigtig nok. Men derfor synes jeg bestemt det er habilt hold på dødbolde stadigvæk. Så faktisk ikke deres kamp mod BIF, vidste/ved ikke om det scorer på en dødbold der. Jeg så den ikke da jeg af princip ikke læser og ser når tingene handler om BIF.
T.V.L er redningsmanden!
tirs 24. feb 2015
Så EFB mod Slagelse i går mange 1. hold spillere på hvert hold.
Larsson har de ikke fået lært at spille , løb tit fri men fik ikke bolden.
Almerback er hurtig men virker låst i sit spil tror han skal hører suset i ligaen før han blomstre, sådan er der nogle gode spillere der har det.Lucena og Peter nielsen som back,er der nogen som ved noget om Peter Nielsen, er han et håb til fremtiden.?
Tror Lyng kommer , meget stærk i luften.
EFB - ÅB : 3-1
FM : Søder
MOM :Søder
Larsson har de ikke fået lært at spille , løb tit fri men fik ikke bolden.
Almerback er hurtig men virker låst i sit spil tror han skal hører suset i ligaen før han blomstre, sådan er der nogle gode spillere der har det.Lucena og Peter nielsen som back,er der nogen som ved noget om Peter Nielsen, er han et håb til fremtiden.?
Tror Lyng kommer , meget stærk i luften.
EFB - ÅB : 3-1
FM : Søder
MOM :Søder
ons 25. feb 2015
Rasmus Thelander er ude med karantæne i den kommende kamp mod EfB. Det er jo en af profilerne, men derfor bliver det alligevel en svær opgave. Alligevel må det vel betegnes, som værende en svækkelse af Aab holdet.
http://www.ligafodbold.d…36&cat_id=1
http://www.ligafodbold.d…36&cat_id=1
EfB.