Da vi vandt 3-1 over Silkeborg tænkte jeg at det var på en lidt billig baggrund da Silkeborg efter min mening minder mere om et 1. divisions hold, men lige nu er de foran Randers med 2-1, så det kan måske godt være at EfB er stærkere en jeg lige først antog. Men glæder mig helt sindsygt til på mandag, tror kampene mod Aab kommer til at sige en del mere om hvor stærk truppen er.