tror vidst EFB gør klogest i at gå mere defensivt i anden halvleg, for det forsvar er det alt for langsomt!
Meget enig. Vanvittigt naivt at stå så højt mod så hurtige og bevægelige spillere, som AaB har. Hvis vi ikke spiller klogere, så bliver der 100% scoret imod os i 2. halvleg.