Snak

Mere indhold efter annoncen
Mange tak EfB 1924, jeg vil meget nødigt undvære Dubrakvka, Jonas Jensen er vel manden der kommer i mål i tilfælde at Dubbe ikke bliver klar, og ham har jeg sgu ikke det store tiltro til må jeg nok erkende!
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
Kender du "Jonas" formen ?
EfB - AaB (Pokal): 3-2
FM: HH
MoM: Mensah

Hva .... gæt på resultatet er vel efter ordinær spilletid? Forlænget , straffe osv tæller vel ikke med i Onside-cuppen? Eller .. ?

Gæt på start-elleveren:

Jonas Jensen
Ryan - Almebäck - Jakobsen - Knudsen
Jeppe - HH - Friberg - Mensah
Søder - Svensson

Riise må sidde over, Fellah og Stenderup faldt i gennem mandag, Lekven spares, og Dubravka er skadet? Lyder det helt i skoven? Lyng og Casper er også i spil til midten, i stedet for Friberg/Jeppe.
"Hva .... gæt på resultatet er vel efter ordinær spilletid? Forlænget , straffe osv tæller vel ikke med i Onside-cuppen? Eller .. ?"

Det er slut resultatet på kampen. Om det så er efter ordinær.. forlænget eller straffe, er uden betydning.
Men altså resultatet, når kampen er helt færdigspillet.
Så uafgjort er nok ikke lige det, man bør gætte i denne kamp.
EfB.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
EfB - AaB: 1-2
FM: HH
MOM: HH
Gæt på startelveren :

Jonas Jensen

Stenderup - Almeback - Jakobden - Knudsen

Jeppe - Friberg - Casper - Mensah

Søder - Larsson
Jeg håber dælme NF stiller med HH i morgen.

Som flere har nævnt, så mangler vi i den grad muskler på midtbanen.

HH fortjener også en chance for at vinde sin plads tilbage. HH har været en af de bærende kræfter på holdet længe, og det bør ikke være dåbsatesten der bestemmer hvem der skal spille.
EfB-Aab 1-0
FM Söder
MoM HH
EfB - AaB: 2-1
FM: Rise
MOM: HH
Annonce