Snak

Mere indhold efter annoncen
Nej Finte, jeg kender ikke "Jonas-formen" men jeg mener ikke han er god nok til suppen, og en kamp mod AaB er en "suppe-kamp" i mine øjne
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
EfB-Aab 1-0
FM Söder
MoM Söder
Jeg håber hævntørsten slår til:

EfB - AaB 2-1
FM: Rise
MoM: Friberg
Y. N. W. A. - #JFT97
JV. skriver her til eftermiddag at Drubrovka sandsynligvis spiller i morgen, da knæet er meget bedre. Han trænede 1/2 time her til morgen.

Sandsynligvis følgende opstilling:

Drubrovka, Knudsen, Almeback, Jacobsen, Laursen/Stenderup-Friberg-HH/Nielsen-Mensah-Lyng,Søder og Larsson.

NF er i tvivl om højrebacken Laursen/Stenderup og midtbanen Friberg-HH eller måske Nielsen. Lekven spares - det samme med Rise. Det ligger fast jf. NF.
Ryger vi ud imorgen, så vil det godt nok være en skuffelse. Ja, selvfølgelig kan EfB tabe kampe, men jeg forventer en helt anden indstilling og defensiv disciplin imorgen. NF har også et ansvar, at sørge for bagkæden står længere tilbage. Lad bare AaB komme til os, det har de aldrig været vilde med.

Men skulle vi som sagt ryge ud, så kan vi nok ikke nå det store denne sæson.. Ja vi er lige gået igang igen, men det nuværende EfB hold, er bare ikke ligeså stærkt som det vi var i besiddelse af de sidste 2 forårssæsoner. Tvivler på vi når meget længere op i tabellen end der, hvor vi befinder os. Derfor er Pokalen så vigtig specielt i år.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Vi skal nok gå videre. Brønshøj venter i semi finalen :)
@Havgus

Jeg har ændret i mit bud på side 1212..

Hvorfor kører onstad cuppen ikke bare efter ordinær spilletid ift. pokalen (troede jeg allerede at den gjorde)? evt. indføre en lille ekstra gevinst hvis man gætter på en uafgjort og så gætter rigtigt ift. hvem der går videre efter forlænget/straffe? Det laver du/vi naturligvis ikke om i år, men blot et forslag til næste sæson ;)

\"Ingen protester, det er mig der er dommer!\" EfB siden 05
Måske for at gøre den unik. Alle andre steder spiller man normalt på ordinær tid
EfB - AaB: 1 - 2
FM: Rise
MoM: Rise
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
EfB-AaB : 1-0
FM: L. Rise
MoM: L. Rise
Annonce