Nej Finte, jeg kender ikke "Jonas-formen" men jeg mener ikke han er god nok til suppen, og en kamp mod AaB er en "suppe-kamp" i mine øjne
EUROPA! HER KOMMER VI!
POKALMESTRE ANNO 2013!
EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion)
Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan