@TMortense.
Havde faktisk ikke taget stilling, men da der kom en forespørgsel..så opstod denne nye regel om "slutresultatet". Jeg kan sagtens se at pokalkampe, nok kunne spilles mere hensigtsmæssigt med dit oplæg. Det må tages med senere, når der forhåbentlig er en "ildsjæl" som brænder efter at overtage Onstad til sommer efter undertegnede. Dermed også sagt, at jeg efter et par år som "pointtæller" er ved min sidste halvsæson og benytter lejligheden her, til at annoncere dette stop.
EfB.