Snak

Mere indhold efter annoncen
EfB-AaB 1-2
FM: Söder
MoM: HH
Esbjerg fB
Ligesom TMortensen troede jeg også, det var stillingen efter de 90 minutter, der gjaldt. Men heeeeelt fint med vort eget regelsæt. Vi ER jo unikke. Spørg bare Moderator.

EfB-AaB: 9-8
FM: Emil Lyng
MoM: Emil Lyng
JV :
Mener man stiller sådan op efter snak med NF:

Martin
Stenderup-Almerback-Jakobsen-Jonas
Lyng-Friberg-Casper-Mensah
Søder-Larsson

Efter NF. spare de ingen men stiller op i det han mener er stærkeste hold mod ÅB i aften.
@TMortense.
Havde faktisk ikke taget stilling, men da der kom en forespørgsel..så opstod denne nye regel om "slutresultatet". Jeg kan sagtens se at pokalkampe, nok kunne spilles mere hensigtsmæssigt med dit oplæg. Det må tages med senere, når der forhåbentlig er en "ildsjæl" som brænder efter at overtage Onstad til sommer efter undertegnede. Dermed også sagt, at jeg efter et par år som "pointtæller" er ved min sidste halvsæson og benytter lejligheden her, til at annoncere dette stop.
EfB.
Der står også at NF er i tvivl om det skal være Laursen eller Stenderup på hj. backen og Nielsen eller HH på midten.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er mig komplet uforståeligt, at samtlige bookmakere insisterer på at EfB er favorit med mandagens kamp in mente.

Hvis ikke i aften, hvornår så skulle man hedge hårdt imod os selv?
EfB 1924 - Gehorsam bis in den Tod
EfB-AaB: 2-1
FM: Kevin Mensah
MoM: Kevin Mensah
EfB - AaB: 1-1
FM: Söder
MoM: Dubravka
2-2

FM: Lyng
MoM: Lyng
.
@havgus
EfB - AaB: 2-1
Fm: Mensah
Mom: HH

Jeg håber spillerne kommer ud med ild stående ud af øre, næse og mund. Nederlaget i mandags skal bare revancheres.
Jeg skal bare slutte over efb-boldtossen i Onstad-cuppen :-)
Annonce