Snak

Mere indhold efter annoncen
EfB - AaB: 2-1
Fm: Söder
Mom: Jonas Knudsen
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Lidt OT, eller ikke. Men har EFB forresten et nogenlunde aktivt fanforum, eller er bold.dk det eneste sted i samles for at snakke bold?

Jeg kan kun finde dette: http://www.efbforum.dk/ men det er godt nok doedt.
Der var efbdebat.dk indtil for nyligt, men det blev af årsager jeg ikke aner lukket ned. Så der er kun bold tilbage, lidt sørgeligt.
EfB-AaB 3-1
FM: Kevin Mensah
MoM: Dubravka
EfB.
Esbjerg fB - AaB 2-0
FM: Emil Lyng
MoM: Kevin Mensah
EfB i medgang og modgang!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ikke-en-bot
Lav en account, der popper så en rus, livechat, der bliver brugt flittigt.
Forresten,
EfB - AAB 1-0
FM: Larsson
MoM: Dubravka
Esbjerg forenede Boldklubber <3 Har sympati for Real Madrid C.F Aston Villa F.C
EfB-AaB 1-3
FM: Söder
MoM: Dubravka
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
0-1 det var den kamp.
Y. N. W. A. - #JFT97
Hvor er vi da frygteligt ringe.. Det bliver en lang sæson det her.
0-2. Flop hold.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce