Det nye Esbjerg-hold er helt til hundene. Vor herre bevares. Det er dog heller ikke så overraskende, når man vælger at erstatte et par af Superligaens bedste forsvarsspillere med discount-løsninger. Jammerligt.
Snak
tors 5. mar 2015
Hvis ikke NF starter med HH inde i næste kamp, så er han seriøst taktisk inkompetent. Casper Nielsen er jo ikke eksisterende på den midtbane, og smider bolden væk ved deres første mål
tors 5. mar 2015
Det er måske tidligt men jeg tør godt gentage hvad jeg før har sagt... Dette hold er en mega svækkelse af sidste års! Grin når I står i banken kære ledelse - det hold I her har disket op med er ikke et hold der i min optik kan spille Superliga...
Redigerettors 5. mar 2015
Knudsen har godt nok også set skidt ud ved deres 2 mål. Står alt for langt fremme, og går slet ikke på kroppen af deres spiller ved det sidste mål, hvor han helt ugeneret kan lægge bolden indover.
tors 5. mar 2015
I efterårets 10 hjemmekampe lukkede vi blot 6 mål ind (9 superligakampe + 1 pokalkamp) og tabte blot én enkelt. I foråret har vi i 1½ hjemmekampe indkasseret 5 mål og er ganske sikkert på vej mod det andet nederlag. Skræmmende.
Redigerettors 5. mar 2015
Det er egentligt bare hele holdet der begynder at irriterer mig voldsomt. Jeg nægter simpelthen at tro på, at de mangler selvtillid blot pga én dårligt spillet kamp. Larsson er godt nok også dårlig, det er helt vildt..
Edit: sådan! Skulle ellers også lige til at "svine" Lyng.
Edit: sådan! Skulle ellers også lige til at "svine" Lyng.
Redigerettors 5. mar 2015
Det her er fandme en katastrofe.
Jeg syntes rigtig mange ting i EFB begynder at ligne tiden før 2011
Systemet vi spillede under Thorup, med at stå kompakt, og så udnytte de hurtige spillere vi har, til at lave chancer på omstillinger, er kaseret, og vi har istedet et hold der minder om den sidste tid med Troels Bech. Jeg må indrømme at Fredriksen ikke har fremstået som en supertræner i dette forår.
Samtidig må man bare sige, at det efter de tre første kampe ser ud til at holdsammensætning er forkert.
Dubravka har gjort det godt.
Stenderup og Jakobsen har set sølle ud, men det skyldes altså også at Knudsen og Laursen her spillet mere wings end de har spillet Backs. Samtidig er det et kæmpe problem, at den centrale midtbane ikke får brudt de andres opspil. Istedet for at sætte laursen af, burde man sætte mere fokus på backsenes defensive roller.
Friberg er helt sikkert en god spiller, men han er fejlcastet til at erstatte HH, han vinder jo ingenting, og det samme gælder forøvrigt Casper Nielsen.
I angrebet er det for tidligt at dømme Larsson, men vi mangler godt nok noget tyngde deroppe. Hvad hjælper det at komme til en masse indlæg, når vi har to små spillere i boksen.
Jeg ved godt det her er et bittert indlæg, men jeg kan sku heller ikke huske hvornår Esbjerg sidst har spillet så ringe. Ingen plan, bare modløshed.
Edit: og så scorer Lyng et drømme mål. Kom så Esbjerg
Jeg syntes rigtig mange ting i EFB begynder at ligne tiden før 2011
Systemet vi spillede under Thorup, med at stå kompakt, og så udnytte de hurtige spillere vi har, til at lave chancer på omstillinger, er kaseret, og vi har istedet et hold der minder om den sidste tid med Troels Bech. Jeg må indrømme at Fredriksen ikke har fremstået som en supertræner i dette forår.
Samtidig må man bare sige, at det efter de tre første kampe ser ud til at holdsammensætning er forkert.
Dubravka har gjort det godt.
Stenderup og Jakobsen har set sølle ud, men det skyldes altså også at Knudsen og Laursen her spillet mere wings end de har spillet Backs. Samtidig er det et kæmpe problem, at den centrale midtbane ikke får brudt de andres opspil. Istedet for at sætte laursen af, burde man sætte mere fokus på backsenes defensive roller.
Friberg er helt sikkert en god spiller, men han er fejlcastet til at erstatte HH, han vinder jo ingenting, og det samme gælder forøvrigt Casper Nielsen.
I angrebet er det for tidligt at dømme Larsson, men vi mangler godt nok noget tyngde deroppe. Hvad hjælper det at komme til en masse indlæg, når vi har to små spillere i boksen.
Jeg ved godt det her er et bittert indlæg, men jeg kan sku heller ikke huske hvornår Esbjerg sidst har spillet så ringe. Ingen plan, bare modløshed.
Edit: og så scorer Lyng et drømme mål. Kom så Esbjerg