Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi så den jo komme. :-)


Haha ja, det må man sige, Piratfisk. :)

Hold nu hjem gutter..
Knudsen har godt nok været meget fejlplaceret i den her kamp.. Der skal arbejdes på det defensive fra ham.
Okay signing ham Mensah der..
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Okay signing ham Mensah der..


Endda i tæt konkurrence med dagens modstander
JA!!!!!!!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
4-2, miraklernes tid er kommet.

Herlig anden halvleg.
Y. N. W. A. - #JFT97
Så lad os få FCV. Og lad nu HH spille. Forstår ikke han er sat af !
Hold da helt op.

Har været til bowling hele aftenen. Tjekkede ved pausen...bagud 0-2. Alt håb ude...og så det her. Vildt!
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Og lad nu HH spille. Forstår ikke han er sat af !


Skulle lige til at skrive det. Jeg har aldrig fatter, når NF eksperimenterer med at sætte ham af, han er jo rygraden på det hold. Prøv at se en helt anden gnist holdet får da han kommer ind, han erobrer også langt flere bolde end Nielsen og Friberg tilsammen.
Mon den gode Halil fortsætter med at tippe i Onstad cuppen.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce