Og lad nu HH spille. Forstår ikke han er sat af !
Skulle lige til at skrive det. Jeg har aldrig fatter, når NF eksperimenterer med at sætte ham af, han er jo rygraden på det hold. Prøv at se en helt anden gnist holdet får da han kommer ind, han erobrer også langt flere bolde end Nielsen og Friberg tilsammen.