Ja, Ja , Pirat Rygklapper kan man jo altid blive.
Snak
tors 5. mar 2015
Hvor er det fantastisk!!
Hvordan kan to halvlege være så forskellige?
Nå, men håber Frederiksen har set en masse i de to AaB kampe.
Først og fremmest, så må Fellah være røget et par pladser ned i forhold til startpladserne. Mensah var fantastisk og Lyng var hæderlig, og bliver bedre af at få flere kampe. Tror det ville være en god ide, at sende Fellah til Norge til sommer, om vi så skal forære ham væk.
Da HH kommer ind, så begynder vi at vinde boldene på midten, hvilket var det helt store problem i de tre første halvlege. Det kan godt være HH ikke er en spiller af Frederiksens hjerte, men holdet kan ikke undvære ham.
Sidst men ikke mindst så skal NF have justeret hans Backs. Knudsen stod mange gange alt for langt fremme i dag, og Laursen havde samme problem i mandags.
Hvordan kan to halvlege være så forskellige?
Nå, men håber Frederiksen har set en masse i de to AaB kampe.
Først og fremmest, så må Fellah være røget et par pladser ned i forhold til startpladserne. Mensah var fantastisk og Lyng var hæderlig, og bliver bedre af at få flere kampe. Tror det ville være en god ide, at sende Fellah til Norge til sommer, om vi så skal forære ham væk.
Da HH kommer ind, så begynder vi at vinde boldene på midten, hvilket var det helt store problem i de tre første halvlege. Det kan godt være HH ikke er en spiller af Frederiksens hjerte, men holdet kan ikke undvære ham.
Sidst men ikke mindst så skal NF have justeret hans Backs. Knudsen stod mange gange alt for langt fremme i dag, og Laursen havde samme problem i mandags.
tors 5. mar 2015
Ja, Ja , Pirat Rygklapper kan man jo altid blive.
Kan du ikke se han skriver det mega ironisk?
tors 5. mar 2015
Tillykke små musser!
Det var sgu et voldsomt comeback. Flot udført!
Som skrevet andetsteds - Jeg håber i vinder, hvis AaB bliver nr. 3 eller bedre i ligaen.
Det var sgu et voldsomt comeback. Flot udført!
Som skrevet andetsteds - Jeg håber i vinder, hvis AaB bliver nr. 3 eller bedre i ligaen.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
tors 5. mar 2015
Som skrevet andetsteds - Jeg håber i vinder, hvis AaB bliver nr. 3 eller bedre i ligaen.
Du er sød.
Generelt et par gode kampe med vandvittige mål. Vores kære klubber er et godt match-up.
tors 5. mar 2015
Tak skal du have, Halil. Håber også AaB slutter højt oppe i tabellen.
Y. N. W. A. -
#JFT97
Redigerettors 5. mar 2015
Så trækker vi lige den klart sværeste lodtrækning, det lægger lidt en dæmper på glæden.. Hvis vi går videre, så skal vi møde et "kedeligt" hold i finalen, det ville sgu være trist at møde fx Vestsjælland i en evt finale. De er simpelthen så røv kedelige på alle tænkelige måder.