Meget heldige sønderjyder....Havde EfB trukket Vestsjælland, var finalen allerede sikker. Nu bliver det sand herrefight i stedet for, og med start i Parken.
Snak
tors 5. mar 2015
Hvor er det bare øv at trække FCK.
Nu må vi lige nappe 3 point mod FCM. Hvis FCK har øjnene på DM guld, så er vores chancer nok størere.
Nu må vi lige nappe 3 point mod FCM. Hvis FCK har øjnene på DM guld, så er vores chancer nok størere.
tors 5. mar 2015
Jeg er ikke så bange for de kampe, når vi starter på udebane. FCK er nødt til at komme frem på banen i Parken. Vil være guf for vores hurtige folk.
Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
tors 5. mar 2015
1924 , du har det ikke let. Først kampen og så lodtrækningen.
så glæd dig da for h......
Det er sku da være for FCK.
så glæd dig da for h......
Det er sku da være for FCK.
tors 5. mar 2015
1924 , du har det ikke let. Først kampen og så lodtrækningen.
så glæd dig da for h......
Det er sku da være for FCK.
Jeg glæder mig da helt vildt? Men det er da indelysende, at det havde været langt bedre at trække de andre. Skulle vi slå FCK ud, så har vi dog en kæmpe chance for at tage pokalen hjem til Esbjerg igen, enig.
tors 5. mar 2015
Udemærket lodtrækning, Efb kommer jo ikke udenom FCK, uanset hvad. Så over 2 kampe er der rigtig gode chancer.
EfB.
tors 5. mar 2015
Ikke den bedste lodtrækning. Omvendt er FCK langt fra fordums styrke.
Jeg har det sådan lidt ambivalent med vores hold. Der er helt sikkert en del mangler, som kan tilskrives, at vi har fået mange nye spillere ind, og at vi derfor må forvente en bedring i spillet over tid, men omvendt så volder midten og fysikken godt nok problemer.
Jeg håber, at Friberg bygger på fysisk for han er en god boldspiller, men lige nu skal HH stadig være i spil, selvom det er balancegang. Casper skal også spille nok til, at han udvikler sig, for det kan ikke nytte noget, at vi bygger alt for meget på HH, hvis han stopper til sommer/falder i niveau (mere eller mindre langsomt).
Jeg har det sådan lidt ambivalent med vores hold. Der er helt sikkert en del mangler, som kan tilskrives, at vi har fået mange nye spillere ind, og at vi derfor må forvente en bedring i spillet over tid, men omvendt så volder midten og fysikken godt nok problemer.
Jeg håber, at Friberg bygger på fysisk for han er en god boldspiller, men lige nu skal HH stadig være i spil, selvom det er balancegang. Casper skal også spille nok til, at han udvikler sig, for det kan ikke nytte noget, at vi bygger alt for meget på HH, hvis han stopper til sommer/falder i niveau (mere eller mindre langsomt).
tors 5. mar 2015
Dem som under kampen mente at Almeback og Stenderup ikke var de rigtige på deres pladser har intet forstand på bold.
Det var Knudsen og Jakobsen som svigtede.
Og Casper var en katestrofe .
Mensah var som jeg og EFB hele tiden har ment bedre end "solo Jakob".
Larsson ligger op til første Mensah mål med sit hug som målmanden ikke kan holde.
Synd at Friberg må spille med øm ryg.
Vi trækker FCK , hvordan har FCK det med EFB, tro mig de er rystede, de laver så få mål at hvis Mensah og Rise stiller op i de to kampe og Almeback er mødt på arbejde skal Haderslev og Esbjerg flyttet til Hovedstaden for en enkel dag.
Hvorfor skulle det blive kedelig ?
Begge hold slog topklubber ud med 4-2.
Målfest med ringridder pølser og Bakskul med lidt øl til.
København bliver aldrig det samme efter den dag.
Det var Knudsen og Jakobsen som svigtede.
Og Casper var en katestrofe .
Mensah var som jeg og EFB hele tiden har ment bedre end "solo Jakob".
Larsson ligger op til første Mensah mål med sit hug som målmanden ikke kan holde.
Synd at Friberg må spille med øm ryg.
Vi trækker FCK , hvordan har FCK det med EFB, tro mig de er rystede, de laver så få mål at hvis Mensah og Rise stiller op i de to kampe og Almeback er mødt på arbejde skal Haderslev og Esbjerg flyttet til Hovedstaden for en enkel dag.
Hvorfor skulle det blive kedelig ?
Begge hold slog topklubber ud med 4-2.
Målfest med ringridder pølser og Bakskul med lidt øl til.
København bliver aldrig det samme efter den dag.
tors 5. mar 2015
Jeg synes heller ikke Casper var fantastisk og han smider stadigvæk for mange bolde. Men altså han spiller på midten på et hold, hvor der stort set er byttet rundt på alle spillere.
Friberg, Larsson, Almebäck og Mensah er helt nye. Lyng er også en slags ny og Stenderup spiller på en uvant plads. Taget det i betragtning, synes jeg det var ok, og der var mange gode momenter. Jeg tror godt, han kan udvikle sig fornuftigt. Behøver jeg igen at nævne Kian Hansen, Martin Braithwaite, Jakob Ankersen osv. der også startede yderst tvivlsomt, men som udviklede sig godt.
Det er dog bekymrende, at vi har så mange spillere med skrøbelig fysik - her tænker jeg også på skadesfrekvens.
Mensah gjorde det ganske fint. Flot mål, men han bliver langt bedre, når han bliver spillet ind.
Friberg, Larsson, Almebäck og Mensah er helt nye. Lyng er også en slags ny og Stenderup spiller på en uvant plads. Taget det i betragtning, synes jeg det var ok, og der var mange gode momenter. Jeg tror godt, han kan udvikle sig fornuftigt. Behøver jeg igen at nævne Kian Hansen, Martin Braithwaite, Jakob Ankersen osv. der også startede yderst tvivlsomt, men som udviklede sig godt.
Det er dog bekymrende, at vi har så mange spillere med skrøbelig fysik - her tænker jeg også på skadesfrekvens.
Mensah gjorde det ganske fint. Flot mål, men han bliver langt bedre, når han bliver spillet ind.