Snak

Mere indhold efter annoncen
Hold da helt op! Vågnede i nat og tjekkede stillingen ved 0-2 og sov videre i stedet for at streame kampen - var nok en dårlig beslutning. Flot klaret, nu håber jeg bare at højdepunkterne fra pokalkampe bliver smidt på EfBs youtube kanal..
Esbjerg fB
@Havgus:
JV har ingen MOM i dagens udgave.
Med lidt god vilje kan man vel godt sige, Tipsbladet kårer Kevin Mensah... :-)
http://www.tipsbladet.dk…-store-helt
Ja, Ambrose...Der er vist ingen tvivl om Mensah.

Onstad Cup (forår).

EfB - AaB 4-2.
FM: Helenius.
MoM: Kevin Mensah.

1. TMortensen: 19
2. STirstrup: 13
3. Havgus: 11
4. loop99: 11
5. morten 5392: 11
6. Skjold99: 11
7. efb-boldtossen: 10
8. Flameskii: 10
9. mchristensen: 10
10. D.B.R: 8
11. konge87: 8
12. Blåvandmelderstorm: 7
13. Bob D: 7
14. Finte: 7
15. EfBFan: 6
16. EFB-Kjolsen: 6
17. Ambrose: 5
18. Thingaard89: 5
19. abcdEfB: 4
20. AndreasC: 4
21. BD: 4
22. Ællingen: 4
23. Forza 1924: 3
24. Pell84: 3
25. SofaEFB: 3
26. Zuthe: 0


Resultatet: Ingen
Første målscorer: Ingen
Kampudfald: Samtlige: Undtagen abcdEfB, Ællingen, EfBFan, BD, Bob D, Thingaard89.
MoM: TMortensen, efb-boldtossen, Ambrose og STirstrup. 
1/2 resultat: efb-boldtossen, Ællingen, EfBFan, Thingaard89 og BD.

Næste kamp:
Superliga runde 20.
FC Midtjylland - EfB
Søndag d. 8-3 kl. 17 på MCH-Arena og TV 9.

Der må gættes fra nu til kampstart.
For at beholde de nuværende point skal der gættes indenfor 4 runder efter sidste gæt.

Forrige opdatering: side 1211.
Samlet stilling: side 1108. 
EfB.
Synes faktisk at Casper spiller ok. Han er god til at sætte fart i spillet og er en god presspiller. I øvrigt fremragende oplæg til Rises mål. Han er jo stadigvæk en unge spiller, som vil udvikle sig meget med en masse spilletid. Bare tænk på Braithwaite og Kian Hansen - det tog lidt tid inden de blev profiler.

Ingen tvivl om at vi mangler HH på midten - Friberg/Nielsen eller Friberg/Lekven bliver for letbenet.
BD

Der er den her fra tv3 sport, men det er mere kun målene som bliver vist. Men det er da bedre end ingen ting :)
http://www.tv3sport.dk/f…ck-mod-aab/
Mere indhold efter annoncen
Annonce
FC Midtjylland - EfB: 2-1
FM: Pusic
MoM: Mensah
EfB 1924 - Gehorsam bis in den Tod
Som der er skrevet af flere herinde, så er der alt for lidt fight på midten når HH ike er på banen.

Jeg håber det sporstlige udvalg også har set det, og er gået i gang med at finde en yngre HH klon.
På søndag er man nødt til at stille med HH og Lekven på midten ellers bliver vi spist af FCM.

Mensah og Lyng på kanterne kan de vel ikke sætte af efter præstationerne i går. Lyng fylder godt fysik og har en fremragende sparketeknik - men kan han fysisk holde til kamp igen allerede søndag.

Laursen bør spille på hj. back igen, således der også kommer noget fremadrettet fra den kant.

Spændt på om Rise igen starter - efterhånden mange kampe med 90 minutter i mandags og yderligere 25 minutter i går. De skal i hvert fald passe på ham og ikke tage nogle chancer med bentøjet.

Hvad med midterforsvaret - Almebach er noget hurtigere end Stenderup. Hvem er bedst til at passe på Pusic ?
Spot on, Villafan.

I øvrigt syntes jeg godt nok ikke, at Almebäck satte en fod forkert i kampen. Godt nok så jeg kun fra slutningen af første halvleg.
Kampen sendes igen kl.15 på TV3 sport.

Det var flot af NF at skifte taktik.

Annonce