Så de spiller middelmådigt superligabold fordi de er bekymret over om de får lov at spille landsholdsfodbold? :S
Nu var du ellers lige begyndt at komme med nogle ordentlige opslag Finte og så kommer der sådan en gang ....
Man smider altså ikke 2 af de bedste spillere, holdet havde i efterårssæsonen, på bænken bare fordi de har 1-1½ dårlig(e) kamp(e).
Nu var du ellers lige begyndt at komme med nogle ordentlige opslag Finte og så kommer der sådan en gang ....
Man smider altså ikke 2 af de bedste spillere, holdet havde i efterårssæsonen, på bænken bare fordi de har 1-1½ dårlig(e) kamp(e).
\"Ingen protester, det er mig der er dommer!\"
EfB siden 05