Snak

Mere indhold efter annoncen
Så de spiller middelmådigt superligabold fordi de er bekymret over om de får lov at spille landsholdsfodbold? :S

Nu var du ellers lige begyndt at komme med nogle ordentlige opslag Finte og så kommer der sådan en gang ....

Man smider altså ikke 2 af de bedste spillere, holdet havde i efterårssæsonen, på bænken bare fordi de har 1-1½ dårlig(e) kamp(e).
\"Ingen protester, det er mig der er dommer!\" EfB siden 05
Hold nu lige op et program vi skal igennem inden sommerferien:

Marts
8/3 FC Midtjylland - EfB
15/3 EfB - FC København
20/3 OB - EfB

April
5/4 EfB - FC Midtjylland
10/4 Hobro IK - EfB
15/4 FC København - EfB (pokal)
19/4 EfB - Randers FC
26/4 EfB - OB
29/4 FC København - EfB (pokal)

Maj
3/5 FC København - EfB
10/5 EfB - Silkeborg IF
14/5 EfB - ??? (pokalfinale)
17/5 FC Nordsjælland - EfB
20/5 EfB - SønderjyskE
24/5 AaB - EfB
31/5 EfB - FC Vestsjælland

Juni
7/6 Brøndby IF - EfB

Rigtige fans siger nej til pyro på stadion!
Lige en lille sjov afstemning fra Tipsbladet.

Med 0 % af stemmerne er EFB den mindst kedelige hold i superligaen.

SEJT..."............
Tipsbladet gætter på en 2-0 sejr til FCM i weekenden. Pga. Af deres dødbolde.
Indkast gætter på 3-0 til FCM
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tipsbladets hjemmeside er pt offer for lidt Islam-inspireret hacking. Lidt af en overraskelse man der fik.
Esbjerg fB
FCM - EfB 2 - 0
Fm: Sylvester igboun
Mom: mensah
EUROPA! HER KOMMER VI! POKALMESTRE ANNO 2013! EfB - Saint-Etienne 4-3 (fedeste stemning jeg nogensinde har oplevet på stadion) Samlet vinder af Onstadcuppen 14/15 D.B.R og EfBFan
TMortensen :

Du er utrolig lidt begavet ( kan man ikke selv gøre for ).
Mener du virkelig fodbold kun spilles med benene ?
Mener du virkelig at to unge mennesker som ser deres drøm om fremtiden blive tvivlsom ved at man nu er i DBU "krig" er upåvirket ?
De har det selvfølgelig i deres hoveder og taler meget om det.
På almindelige mennesker har det indflydelse på nattesøvn og fokus.
Disse DBU ting løses selvfølgelig , men det kan man som ung ikke bare tænke, det fylder.
Luk r.... om mine evner , det har du ikke format til at bedømme.

FCM - EFB : 1-2
FM : Søder
MOM :Martin
@ finte

Du er så bedrevidende, at det gør helt ondt.

Hvordan var det at det gik med Timmi Johansen, som du mente EFB burde hente? Var det Næsby han havnede i?

Du er den der lukker mest vrøvl ud herinde, så lad venligst være med at kalde andre ubegavede.

Mener du virkelig at to unge mennesker som ser deres drøm om fremtiden blive tvivlsom ved at man nu er i DBU "krig" er upåvirket ?


Du fortæller altså at Jonas Knudsen og Ryan Johnson er startet foråret på ringe vis, pga. konflikten? Du godeste gud. Stop venligst med at forpeste tråden med dit latterlige gætværk og dine vanvittige teorier. Det er efterhånden ved at tage overhånd.
Annonce